- Главная
- Що робити якщо прийшла побита посилка новою поштою?
Що робити якщо прийшла побита посилка новою поштою?
Що робити, якщо ваша посилка від "Нової пошти" прийшла побитою, удареною, деформованою або знищеною?
Онлайн-шопінг - це зручно, але бувають складнощі з доставкою. Покупки через транспортні компанії можуть бути накладними. Але якщо продавець працює з "Новою поштою", шанси на пошкодження посилки близькі до нуля. Але якщо все ж так сталося, важливо знати, як вчинити.
Важливе правило: не підписуйтеся в документах про отримання або відмову від претензій до ретельного огляду вмісту. Поки ви не розписалися в повідомленні про отримання, відповідальність за посилку несуть відправник і транспортна компанія. Але щойно ви підписали документ, відповідальність переходить на вас.
Ретельно огляньте посилку - це мінімум, без якого не можна обійтися. Вм'ятини і пошкодження на коробці можуть бути помітні, але сліди розкриття упаковки можуть бути приховані.
Попросіть у співробітників пошти бланк і заповніть частину з паспортними даними, але не ставте свій підпис. Якщо упаковка пом'ята або є ознаки розкриття, найкраще відкрити коробку на місці.
Якщо посилку приносить кур'єр, краще не розкривати її самостійно. Якщо є сумніви в цілісності, краще вирушити у відділення "Нової пошти".
Якщо вміст посилки не відповідає заявленому або пошкоджений, складіть акт, приблизний зразок якого виглядає так:
Цей акт стане ключовим документом для відправника для компенсації (пам'ятайте, що ви не отримали посилку, отже, вона все ще належить продавцю?), а також для вас для повернення коштів. Отримання компенсації від пошти можливе тільки в разі подання скарги.
Після розкриття упаковки залишиться акт у вас.
Є кілька випадків, коли вам можуть відмовити в компенсації:
Акт приймання-передачі не оформлений при отриманні відправлення;
Претензію подано без акта приймання-передачі.
Якщо вміст відправлення пошкоджено, а упаковка ціла. Це може трапитися, якщо ви не надійно упакували внутрішній предмет, який пошкодився в дорозі. Рекомендується проконсультуватися з фахівцями "Нової пошти" щодо пакування.
Якщо упаковка пошкоджена, але відправлення ціле. Упаковка використовується для захисту відправлень. Якщо вам важливо зберегти упаковку, краще скористатися додатковими пакувальними матеріалами.
У разі вимог про відшкодування моральної шкоди.
В інших ситуаціях.
Для спрощення процедури отримання компенсації дотримуйтесь таких рекомендацій:
Перевіряйте стан відправлення під час отримання в присутності представника компанії;
За наявності претензій до стану відправлення складіть акт приймання-передачі та претензію;
Забезпечте надійне пакування відправлення. За необхідності зверніться до фахівців компанії;
При оформленні електронної накладної вказуйте реальну вартість відправлення.
Ось приклади "сюрпризів", з якими зіткнулися наші покупці та успішно отримали новий товар!