- Головна
- Гарантії
Гарантії
Гарантійні зобов'язання
На які товари поширюється гарантія?
Наш магазин надає гарантію на товари, керуючись Законом «Про права споживачів», Адміністративним і Господарським кодексами України.
Точні гарантійні терміни на конкретну модель і товар уточнюйте у менеджерів.
Загальні гарантійні терміни:
- 12 місяців на електротовари.
- 12 місяців на меблі (корпусні і м'які, в т.ч. перукарські крісла, перукарське мийки, візка і т.д.).
Будь ласка, перевіряйте зовнішній вигляд, працездатність, а також комплектність всього замовлення в момент доставки товару кур'єром або на складі видачі товару в разі доставки службою по перевезенню вантажів.
Це дуже важливо, тому що вже після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду службою перевізника не приймаються.
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
У разі безкоштовного гарантійного ремонту звертайтеся менеджеру, який оформив Ваше замовлення, зателефонувавши за тел: (050) 343-28-28, (067) 558-01-29
Обмін і повернення товару.
Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення в присутності працівника служби доставки. Наш магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.
Покупець може обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів після покупки за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки.
Ми гарантуємо право на повернення товару, який Вам не підійшов і не був у використанні.
Обов'язковою умовою є відсутність пошкоджень, слідів використання та збереження оригінальної упаковки.
Право на повернення товару зберігається протягом 14 днів з моменту викупу замовлення.
Відправлення посилки з поверненням здійснюється за Ваш рахунок.
Важливо! За законодавством, меблі, яка виготовляється під замовлення (тобто ріжеться і пиляється під клієнта), за умови, що вона належної якості - поверненню та обміну не підлягає.
Процедура обміну відбувається наступним чином: клієнт відправляє товар, ми отримуємо, оглядаємо, і після цього відправляємо інший.
Питання, пов'язані з усуненням дефектів і обміном товару вирішуються в індивідуальному порядку, згідно законодавства України.
У яких випадках гарантія не поширюється?
- Природний знос або вичерпання ресурсу;
- Випадкові пошкодження, завдані Покупцем або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. П.);
- Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.