ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Конкуренція салонів краси

Як і в будь-якому бізнесі, між салонами краси так само існує деяка конкуренція. Багато власників салонів не звертають на це особливу увагу, стежачи лише за своїм салоном, а даремно. Для досягнення переваги мало знати, що твориться лише у вас в салоні, необхідно так само бути в курсі сильних і слабких сторін ваших конкурентів.

Які засоби хороші в ході такої конкуренції?

Перше, що спадає на думку - це переманити або запросити на роботу найкращих майстрів. Якщо ви можете собі таке дозволити, то ставку можна зробити як раз на них. Зазвичай це люди з впізнаваним ім'ям, лише згадка якого показує потенційним клієнтам, що варто зайти в ваш салон. Крім цього, у відомих майстрів існує своя і не маленька база постійних клієнтів. Це, безумовно, хороший хід, однак, ніхто не гарантує, що вашого майстра так само сама не переманять наступні конкуренти.

Крім хороших майстрів можна зробити ставку на високоякісне обладнання. Так, навіть з невідомими майстрами, але які вміють правильно поводитися з технікою, у вас буде достатньо велика база клієнтів.

У конкурентній боротьбі можна використовувати і різні технології. Так, наприклад, одну і ту ж проблему можна вирішити за допомогою різних засобів. Якщо конкуренти проти целюліту пропонують лише масаж, ви можете запропонувати ще й обгортання, спеціальні косметичні засоби. Такий комплексний підхід дозволить швидше домогтися результатів, а це і утримає ваших клієнтів і допоможе знайти нових.

Ваш салон обов'язково повинен викликати довіру у клієнтів. Якщо ви тільки відкрилися, то будь-яка ваша помилка буде чревата не одним клієнтів, а не потраплянням до вас друзів і знайомих клієнта, якому не сподобалося ваше обслуговування. Тому потрібно дати вашим справжнім і потенційним клієнтам впевненість, що вони отримають саме той результат, якого чекають.

Уразите ваших клієнтів своїм сервісом. Якщо ціни в сусідніх салонах приблизно однакові, майстри та обладнання на одному рівні, то можна спробувати виділитися маленькими дрібницями. Так, наприклад, це до однієї процедури в подарунок можна запропонувати безкоштовний манікюр або пілінг, під час розслаблюючих процедур пропонувати клієнтам чай або каву і т.д. Атмосфера доглянутого і затишного салону обов'язково запам'ятається вашим клієнтам і вони захочуть прийти до вас ще не раз.

Ще одна досить часто використовувана виверт в конкурентній боротьбі - це зниження цін. Як би добре це не здавалося на перший погляд, але після того, як ви занадто знизите ціни, конкуренти можуть зробити так само і від цього ніхто не виграє. Тим більше, що занадто низькі ціни поряд з приблизно однаковими в інших салонах краси виглядають дещо дивно. Вони не вселяють довіри, адже занадто дешево не означає добре.

Якщо такі способи конкурувати з іншими салонами краси можна вважати більш ні менш прийнятними, то існують і зовсім негідні способи. Це спеціально прислані служителі наглядових органів, грубе переманювання фахівців і т.д. Такі способи здатні дати хвилинний ефект, то в цій конкурентній боротьбі вам не допоможуть.

Пам'ятайте, що навіть конкурувати потрібно чесно.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber