ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Концепція салону краси

Концепція салону краси

Друге правило - «відповідати концепції салону»

Для всіх це дуже просте і знайоме правило - вибір правильної професійної косметики залежить від концепції салону краси, умінням працювати фахівцям в наборі послуг. Останнє з пунктів звичайно можна виправити, тому як буквально всі постачальники косметики регулярно проводять безкоштовні курси з навчання. Є при цьому і великий плюс - на стінах вашого салону красується черговий диплом вашого фахівця від відомого бренду в професійній косметиці.

Третє правило - «фахівці не вирішують, вирішуєте ви»

Тільки в тому випадку, що салон нижчого класу, вибір косметичної лінії надається фахівцям. Але це вже не салонний бізнес, а орендний. У салонному бізнесі сам власник повинен вибирати потрібну косметику, вирішуючи цим соответствования рівня косметики рівню салону. Він також самостійно веде облік витрат матеріалу. У тому випадку, якщо не буде проводитися облік витрат, то наслідки можуть бути самими непередбачуваними, тому як якщо можна вкрасти, то це обов'язково станеться, а власник від цього отримає тільки мінус в прибутку.

Четверте правило - «Економіка»

Постачальник повинен вас забезпечити нормами витрати матеріалів за різними процедурами. Якщо це не відбувається, то таку продукцію взагалі не слід купувати. Думаю, що в необхідності вести комп'ютерний облік, говорити не потрібно. Без норм витрати ви не зможете правильно встановити ціни на той чи інший вид послуг, правильно проаналізувати доходи і витрати.

П'яте правило - «ротація, ротація, ротація».

Дуже багато разів говорилося про те, що більшість клієнтів консерватори, і якщо вони звикли, скажімо, до Лореаль, то вони вже не хочуть йому змінювати. Але ніхто не змінював закони біології, і через деякий час, організм починає звикати до біоактивним речовин, які закладені в косметичному засобі. Ви повинні бути в цьому питанні набагато грамотніше своїх клієнтів. Ви повинні взяти за практику, кожні 10-12 місяців міняти косметичну лінію. А своїм клієнтам це необхідно правильно пояснити, адже вони не менш вас зацікавлені в хорошому результаті. Повірте, вони правильно вас зрозуміють. Зрозуміло, що не кожному постачальнику така політика буде подобатися, але вони нехай думають про свій бізнес, а ви - про свій успіх. Домагайтеся ротації косметичних ліній, і свою згоду ви отримаєте і від ваших фахівців, тому як, працюючи з різними лініями, вони теж будуть розвиватися. Це ще одна сторона аспекту.

Попити клієнтів на різні послуги в вашому салоні може відрізнятися від інших і залежить це від конкурентної ситуації, від розташування салону, від сезону і від інших факторів. Але в будь-якому випадку, вам необхідно дотримуватися тієї професійної косметики, яка повністю відповідає принципу «не боляче, зате швидко і результативно». Крім цього, ви повинні постійно відсівати ті матеріали і засоби, які можуть завдати шкоди здоров'ю, навіть в тому випадку, що ця ймовірність невелика. У Росії, якщо щось нехороше відбувається тільки теоретично, то дуже скоро воно пройде і практично. А салону краси ніякі конфлікти з клієнтами не потрібні. Це може навіть зашкодити з подальшим існуванням салонного бізнесу.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber