ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Відкрити салон краси: бізнес практикум

Для того щоб відкрити свій салон, ми б хотіли вам порекомендувати, на перших порах попрактикуватися не як господар, але ніяк не нехтувати теоретичних рад. Наша стаття розповість вам про очевидні факти, якими по неопознанность чи, нехтують власники деяких салонів. Може бути і тому, їхні салони не так і успішні.

У будь-якій галузі сервісу головною людиною є завжди клієнт. За статистикою, дев'ять з десяти ніколи не повертаються в певний салон, якщо там їм щось не сподобалося, більш того, навіть нікому не рекомендують, при цьому ще й поділяться негативом зі своїми знайомими, родичами і друзями.

Кожному клієнту подобається турбота про нього, подобається щось несподіване і завжди - відсутність хамства від працівників салону.

Якщо ви вирішили, що в якості приємної послуги в вашому салоні, буде звучати музика, подадуть каву, то неодмінно задайте собі питання - чи не дратує ваших клієнтів така музика або може ваш клієнт дає перевагу чаю або якого небудь іншого напою. Стандартний підхід до вашого клієнта може вбити пафос, який ви придумали, спираючись на рекламу, дизайн і дорогу косметику.

Дискомфорт для відвідувачів не повинен бути присутнім ні в якому разі. Якщо все вищеперелічене для вас важко, то ми спробуємо дати вам просту пораду, який зрозумілий кожному. Чи присутній у вашому салоні вентиляція приміщення? Якщо її немає, то подумайте, як буде почувати себе клієнт, надихавшись лаками, фарбою, аерозолями? А їхні діти? Якщо їхні малюки досі не страждали на алергії. Від хімії, то обов'язково будуть нею страждати, причому навіть в гострій формі. І ось тут, ваш широкий асортимент послуг випарується, тому як після першої ж процедури клієнт просто на просто, втече.

А зараз про те, що стосується роботи з колективом.

Судити що таке добре, а що таке погано, дано не кожному однаково. Може бути вам прийде на розум дорікнути майстра в порушенні етичних норм, а в той час вона подумає про вас, що ви педант і зануда і що до неї чіпляються необгрунтовано. Щоб уникнути таких непорозумінь, правила фірми повинні бути дуже чітко сформульовані і вивішені на стіну. Про них необхідно попереджати відразу і підписувати одночасно з трудовим договором. У разі недотримання вищевказаних правил обгрунтовано буде звучати заява про звільнення і штраф.

Абсолютно неприпустимим є той факт, коли майстер зі своїми клієнтами обговорює інших, навіть при їх відсутності. Майстру забороняється також у присутності клієнта скаржитися на керівництво, на заробітну плату і на умови праці. Йому не можна бути злим, демонструвати запальність свого характеру, з'явитися на роботу недоглянутою, бігати на перекури кожні 15 хвилин, розмовляти по телефону.

Керівництво, в свою чергу, теж не має права «загрожувати», що така поведінка буде єдино можливим.

Дуже добре, якщо будь-який власник салону, буде себе почувати в ньому як клієнт, тому як, якщо ви будете вести себе як господар, то дуже скоро ви можете стати господарем розорився салону. Якщо ви зможете відчути свого клієнта - то вас чекає негайний успіх.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber