Рекламні акції салонів краси - це вже звична справа. Розпещені подібними подарунками клієнти вже освоїли агрегатори знижок. Клієнти купують купон, відправляються на інший кінець міста, щоб заощадити кілька сотень або тисяч рублів. Але далеко не всі акції, користі та ефективності для бізнесу.
цілі акцій
- Залучення клієнтів. Така мета традиційно вважається важкодоступною і дорогий. Акція залучає нових клієнтів, тому її найкраще використовувати для ново відкрилися закладів;
- Повернення старих клієнтів. У кожного салону краси є клієнти, які давно його не відвідували. Вирішити всі досить просто: потрібно проаналізувати клієнтську базу і виявити тих, хто не відвідував салон краси протягом року. Завдання співробітників зводитися до з'ясування причин такої поведінки клієнтів. Досить запропонувати клієнту вигідну акцію, щоб повернути його в ряди постійних відвідувачів;
- Розкрутка нових послуг. Варто розповісти про нову послугу максимальній кількості реальних і потенційних клієнтів. Необхідно ретельно спланувати знижки. Розповісти про пропозицію варто випадковим і постійним клієнтам. Якщо послуга затребувана, то вона з високою часткою ймовірності стане затребуваною;
- Збільшення середнього розміру чека. Одним із способів збільшення середнього чека є збільшення кількості проданих послуг і введення більш дорогих процедур;
- Збільшення продажів в мертвий сезон або непопулярне час. Мертвим сезоном для салону краси є період відпусток, адже влітку все відправляються на море, за місто, тому їм буває часто не до відвідування салону краси. Що стосується часу, то це проміжок між 11 і 14 годинами дня. Кращим способом буде залучення клієнтів за рахунок пропозиції знижок на певні види послуг;
- Продажі в погану погоду. Незвичайні акції для салонів краси можуть бути приурочені до негоди. Дощ, сніг - не найприємніші погодні явища, тому багато відвідувачів вважають за краще відсиджуватися вдома. Так як завантаженість салону краси в негоду низька, то пропозиція вигідних знижок принесе хоч якийсь прибуток і підніме активність. Але навіть такі спонтанні акції повинні бути продуманими і підготовленими. Адміністратор салону повинен мати готові шаблони для залучення клієнтів за допомогою соціальних мереж.
Ефективність акцій в салоні краси
Яка акція може вважатися ефективною? Як оцінити її успіх?
Успіх акції визначається можливостями по залученню клієнтів в заклад і їх лояльності.
Краще акції допомагають сформувати уявлення про переваги послуги, пробуджують інтерес до неї і записи. Клієнт повинен розуміти, що послуга пропонується разом із значним бонусом. Це або хороша знижка або додаткова безкоштовна процедура.
Всі салонні акції є різновидом маркетингового інструменту. Вони можуть бути шкідливими і корисними для салону краси. Погано організовані і непідготовлені акції приводять до негативних наслідків.
Головне правило проведення акції полягає в повному зануренні в маркетингову та рекламну життя салону краси. Вона не повинна бути спонтанною.
Ситуації, коли проводяться акції:
- Відкриття салону краси. Повинні пропонуватися кращі акції;
- Залучення клієнтів;
- Поява нової послуги, яка потребує просування;
- Поява істотно нових послуг або пакетів послуг;
- Цікаві і спеціальні пропозиції;
- Необхідність у збільшенні сезонних продажів;
- Активізації роботи при спаді продажів;
- Попередня підготовка до сезону;
- Наближення зростання цін;
- Свята.
З чого варто починати підготовку акцій для клієнтів салону краси
Акції в салонах краси характеризуються різким підйомом і таким же падінням. Кожен захід вимагає ретельної оцінки і планування. Вручення пробників - це приклад неефективної акції.
Акція не повинна перемикати увагу з одного послуги на іншу.
Рекламні акції максимально ефективні тільки тоді, коли пропонують комплексний підхід до вирішення якоїсь проблеми. Завдання полягає не в тому, щоб переключити клієнтів на новий апарат, а в тому, що потрібно акцентувати увагу на нових методиках без втрати інтересу до старих.
Необхідно орієнтуватися на клієнта, а не власні переваги. Акція для салонів краси є прикладом уважного ставлення до бажань споживачів. Варто акцентувати увагу на клієнтах, їх бажаннях. Якщо майстер перукарського мистецтва творить чудеса, то це не привід рекламувати його і радити всім клієнтам. Потрібно дивитися на все з його точки зору. Розуміння цього допоможе домогтися гарних результатів.
Не варто просто інформувати клієнта про нові послуги, потрібно залучити його в життя салону краси. Головне завдання полягає в формуванні емоційної прив'язки або активній взаємодії з відвідувачами. При рекламної акції можна запропонувати клієнтові розмістити фото до і після процедури і запропонувати знижку. Необхідно стежити за тим, як подається інформація. Найефективніша майданчик подачі інформації - це соціальні мережі.
Акції, які привернуть увагу клієнтів
- Тестування. Це унікальна можливість самостійно переконатися в ефективності процедури. Пацієнтка, яка зробила тестову процедуру, зможе оцінити стан відкоригованої і невідкоригований шкіри. Такий тест спонукатиме клієнта продовжити розпочате;
- Пропозиція зразків, семплінг. Акція в салоні може пропонуватися у вигляді пропозиції на безкоштовній основі того чи іншого продукту. Великою популярністю користуються засоби, які використовуються для домашнього догляду. Пробники, які розташовуються на ресепшені, нагадують безкоштовні цукерки. Це приємний бонус, але він не стимулює додаткову покупку. Завдання салону краси полягає в намірі клієнта придбати товар для комплексного догляду. Тому поширення безкоштовних пробників має супроводжуватися консультацією фахівця. Це повинні бути професійні засоби, а не мас-маркет;
- Акція дня з роздачею листівок і кульок. Правильне використання даного інструменту стане додатковим стимулом для розвитку бізнесу. Звичайна листівка з переліком послуг і інформації про відкриття не знаходить відгук у споживачів. Клієнт викине таку листівку в найближчу урну, куди піде бюджет на її проведення.
Люди, які займаються своїми справами, не довіряють листівок, на яких розміщується список послуг і 5% знижка. Продуманий рекламний матеріал, що містить корисну інформацію про процедуру, засобах використовуваних майстрами підвищить шанси на успіх;
- Спеціальні пропозиції. Потрібно подбати про клієнтів напередодні підвищення цін. Потрібно запропонувати їм придбати абонемент в салон краси на 3 місяці;
- Розіграші та лотереї. Грамотний підхід до конкурсу або лотереї потрібен салону краси, який піклуватися про власний імідж.
Покрокова інструкція з проведення акцій
Ефективні акції потребують ретельної підготовки, постановці і опрацювання деталей, вивченні конкурентного середовища, розробки форми результатів і звітів. Ефективна акція включає такі кроки:
- Вивчення аудиторії. При організації акцій в салонах краси та перукарнях коштує визначити портрет клієнта максимально чітко: стать, вік, рід діяльності, місце проживання, рівень доходу, хобі. У цьому допоможуть майстри, які тісно спілкуються з відвідувачами. Іншим варіантом стане збір докладної інформації за допомогою анкет і цікавих питань. Підбір грамотних акцій-пропозицій не буде складним, якщо ретельно розроблена анкета з усіма подробицями щодо особистості клієнта.
- Вивчення конкурентного середовища. Не потрібно лінуватися вивчати конкурентів зсередини. Варто записатися на цікаву для послуг, проаналізувати рівень цін, поцікавитися послугами. Це дозволить провести порівняльний аналіз і зрозуміти, в якому напрямку потрібно рухатися.
Невдалі акції салону краси є прикладом того, як зводяться до нуля конкурентні переваги. Щоб акція негативно не вплинуло на імідж салону краси потрібно задіяти всі канали зв'язку.
- Виявлення каналів для інформування. Варто поцікавитися звідки клієнт дізнався про акцію. Так вдасться визначити найбільш ефективний канал зв'язку, виключивши витрати на інформування.
- Підготовка персоналу до акції. Етапом підготовки до проведення акції в салоні краси є попередня робота колективу. Великий тягар відповідальності лягає на плечі адміністратора, але самі майстри повинні чітко уявляти, як і про що спілкуватися з клієнтом.
Перед початком акції слід ретельно продумати скрипти. Кожен член команди повинен вміти розповідати про всі переваги послуга і товари, пояснити клієнту вигоди від використання. При тривалому спілкуванні з людиною фахівець складе уявлення про його потребах і запропонує суміжні процедури.
- Аналіз затребуваності. Акція дня в салоні краси здатна задіяти послугу, яка має менший попит. В процесі роботи майстри зможуть з'ясувати причини не затребуваності послуги. Клієнти можуть бути недостатньо обізнані про послугу або її вартість може не відповідати очікуванням. Зона уваги може включати незатребувані товари, косметику, що користується мінімальним попитом, продукція з невеликим терміном придатності.
- Оцінка показників до і після проведення процедури.
- Маржинальність. Різниця між вартістю товару або послуги у продавця і собівартістю називають маржею або коефіцієнтом прибутковості. Акції в салонах краси можуть направлятися на послуги з низькою маржею;
- Середній чек. Це середня арифметична від загальної вартості покупок, зроблених за певний період до кількості вироблених покупок або вибитих чеків;
- Виручка. Її стабільне зменшення є приводом для занепокоєння і аналізу скоєних помилок. Поряд з доходом про виконану роботу фахівці радять придивитися до кількості послуг, що надаються за день і сумарна кількість продажів.
- Складання вигідної пропозиції. Воно повинно бути максимально простим і зрозумілим для клієнта.
Типові причини провалу акцій
- Неспланірованная акція. Кожна акція має бути продумана і спланована заздалегідь, а краще прописати всі заходи на рік вперед. Акція дня в салоні може пересуватися через погодні умови. Але навіть в такому випадку повинні бути шаблони, в яких все буде заздалегідь прописано;
- Неправильне визначення цільової аудиторії. Серйозною помилкою підприємців є нерозуміння цільової аудиторії. Незнання її особливостей не дозволить підготувати пропозицію;
- Нерозуміння конкурентного середовища. Багато вивчають тільки ціни конкурентів. Але на відміну від власників салонів краси споживачі знають все про переваги закладів;
- Невиправдані очікування. Свята стають вигідним приводом для акцій і пропозицій. Клієнт не хоче платити більше, якщо вперед його чекають розпродажу. З салонами та ж ситуація. Відвідувачі звикли до вигідних пропозицій і знижками, тому інші не здаються такими привабливими;
- Перемикання з однієї на іншу послугу. Акції, які перемикають увагу з однієї послуги на іншу, є менш ефективними;
- Повне покриття потреб. Якщо послуга повністю покриває всі потреби, а не стимулює, то клієнта можна тривалий час не спостерігати в стінах салону краси;
- Розчарування в послузі. Акції, в яких пропонуються неякісні послуги і товари призводять до зниження продажів;
- Недостатньо продумана акція. Складна, незрозуміла система знижок, складність в отриманні бонусу або подарунка, мінімальна вигода призводять до розчарування і не служать додатковим стимулом;
- Відсутність аналізу і невірно вибраний рекламний канал. Обмежений вибір рекламних каналів, повна відсутність аналізу приносить негативні наслідки;
- Інформованість персоналу. Продумати і розробити акцію лише половина справи. Головним завданням є підготовка персоналу до даного заходу.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!