ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Акції в салоні краси

Акции в салоне красоты У цій статті ми запропонуємо кілька ідей для акцій.

1. Запропонуйте клієнту протестувати продукт або послугу. Таку акцію доречно використовувати в тому випадку, якщо ви впевнені в швидкому видимому ефекті якоїсь послуги або продукції. Подібні акції активно використовують клінінгові компанії, коли пропонують почистити килим безкоштовно. Для того щоб довести розпочату справу до кінця доведеться заплатити. Що стосується салону краси, то ви можете запропонувати клієнту безкоштовні п'ять хвилин масажу ніг після педикюру. Решта 15 хвилин масажу будуть за акційною ціною. Клієнти, відчувши розслаблення і задоволення навіть від п'ятихвилинного масажу, навряд чи зможуть відмовитися від того щоб продовжити процедуру.

2. Запропонуйте клієнту спробувати певний косметичний продукт. Роздача безкоштовних зразків косметичної продукції не рідкість. Але ефективність такого методу як способу збільшення продажів виявляється невисокою. Якщо ви надаєте клієнту можливість самому вибрати пробники або вручає йому пробники на виході з салону, не варто чекати збільшення прибутку за рахунок продажів цієї продукції. Для клієнтів така акція буде нічим іншим, ніж приємною дрібницею. Але бажання придбати продукцію при цьому у клієнтів не виникне. Завдання сеплінга зводитися до стимулюванні клієнта спробувати продукт, для подальшого його придбання. Для цього майстра повинні консультувати, розповідаючи про переваги продукції. Ще один важливий нюанс - пропоновані зразки не повинні належати класу мас-маркет.

3. Запропонуйте клієнту важливу інформацію. Для цього можна використовувати брошури, листівки, буклети тощо У вас викликає сумніви цей метод залучення клієнтів? Дуже навіть дарма. Вам потрібно дізнатися, що повинно бути написано на листівках, щоб даний метод спрацював. Це банальний метод, але при правильній постановці справи він може дати хороші результати. І так, що ж потрібно писати? Насамперед хочеться сказати про тих словах, яких варто уникати. Не варто говорити в листівках про ваше підприємство, потрібно говорити про клієнта. Тобто «Нам 5 років» нікому не цікаво. Людині в першу чергу цікаво говорити, чути і читати про себе. Тому цей факт потрібно враховувати, розробляючи текст для листівок і буклетів. Людині ні про що не говорить список ваших процедур по догляду за обличчям. Але якщо ви запропонуєте поради по догляду за шкірою, поради експертів, розкажіть про переваги методів очищення шкіри, які надаватимуться в вашому салоні, а якщо ви ще додасте вигідну пропозицію місяці, то ваша пропозиція стане вигідним. В такому випадку ваша листівка з великою часткою ймовірності не поїхати в урну і спрацює. Не варто забувати про призов клієнта до дії на своїй листівці. Не залишайте клієнту вибір дії. Обов'язково вкажіть, чого ви чекаєте від клієнта. Приклад таких повідомлень: «Дзвоніть і записуйтеся», «Телефонуйте сьогодні! Акція діє тільки два дні »і т.п. Не варто роздавати листівки перед входом в салон краси преміум-класу звичайним перехожим. Ефективність буде низькою. Також має значення реалізація процесу роздачі листівок. Має значення зовнішній вигляд того хто роздає листівки. Важливо щоб ця людина асоціювався з салоном краси. Тому відразу ж відкидайте неохайних чоловіків-студентів і дівчат. Варто потурбуватися про те, щоб зовнішній вигляд людини, який буде роздавати листівки, буде відповідати концепції вашого салону.

4. Запропонуйте клієнтові вигідні умови. Для прикладу візьмемо неприємну для багатьох клієнтів ситуацію - підвищення цін. Якщо ви плануєте підвищити ціни на послуги вашого салону краси з Нового року, то попередьте про це своїх клієнтів. Запропонуйте своїм клієнтам придбати абонемент на послуги свого салону на три місяці за старими цінами. Кожному купив абонемент можна надати в подарунок будь-яку процедуру по догляду за волоссям.

5. Запропонуйте клієнтам участь в цікавих лотереях, конкурсах, розіграшах. Для цієї мети добре підходять соціальні мережі. Придумайте щось оригінальне, щоб стимулювати своїх клієнтів. В якості призів потрібно використовувати щось бажане і значуще, а не те що шкода викинути, але ніде застосувати. Якщо людина отримає непотрібний пробник в результаті витрачених зусиль, він буде розчарований. Продажі від цього як ви розумієте, не зростуть. Враховуйте наші поради, створюйте цікаві та ефективні акції і нехай ваш салон краси процвітає.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber