Величезна кількість інструментів і інформації для збільшення прибутку в салонах краси, які на сьогодні є в повному розпорядженні керівництва, як правило, з ними грає дуже злий жарт.
Замість того, щоб впроваджувати цікаві і грамотні стратегії, керівники салонів краси починають просто по дрібницях розкидатися, пробуючи все підряд, - то або це, а може бути ще ось це ... і трішки тут і там трохи ... В кінцевому підсумку виходить що жоден впроваджений інструмент повністю не доопрацьований, і результат виходить звичайно ж незадовільний, а то і зовсім відсутність будь-якого позитивного результату.
Існує другий, однак у той же самий час, дуже фундаментальний інструмент, що допомагає перетворити все це просто немислиме число можливостей для салону краси в вибудувано чітку структуру, яка і буде його вести до наміченої мети - щомісячного зростання довгоочікуваної і гарного прибутку.
Даний інструмент має назву - календар і маркетинговий план салону краси.
В даному циклі численних статей ми з вами розглянемо головні кроки для того, щоб створити хороший і грамотний маркетинговий план вашого салону краси. І, як ви зможете самі побачити, план дій є всього лише малою частиною всього процесу.
Алгоритм побудови календаря і маркетингового плану салону краси.
1. Грамотна постановка самої мети.
Постановка головних цілей - це запорука успіху всього цілого процесу. Як ви збираєтеся створити найбільш ефективний план щодо подальшого розвитку вашого салону краси, якщо при цьому абсолютно не знаєте, чого ж насправді хочете досягти? Ми з вами поговоримо про те, як же правильно ставити перед собою реальні цілі і що ж для цього необхідно.
2. Грамотна і ретельна оцінка поточного стану вашого салону краси.
Перш ніж починати рухатися вперед, необхідно зрозуміти, де ж зараз перебуваєте (щоб до кінцевої мети вибрати найбільш правильний шлях). У цій частині ми з вами розглянемо всі головні точки, які вам необхідно буде якомога частіше заміряти і розуміти хоч щось в своєму салоном бізнесі - власне вони і показують ваше поточне положення.
3. Створення самого плану.
Це є основою всього процесу. Як тільки ви для себе поставили головні цілі і цілком зрозуміли, де на сьогоднішній день знаходиться ваш бізнес, прийшов час розробити ретельний план по досягненню цих цілей. Тут і починається найцікавіше, і щоб не загубитися в океані відкритих перед вами можливостей, ви отримаєте приклади і напрямки, які допоможуть вам створити грамотний план дій.
4. Впровадження в роботу самого плану.
Ось тут то і починається найцікавіше. Взагалі-то, це і є основна мета цілковитого нашого дії - зробити саме так, щоб збільшився прибуток вашого салону краси ... і причому на регулярній основі ... а не періодами. І головним ключем на етапі впровадження є скрупульозна робота над бізнесом, а ніяк не в ньому. Іншими словами, працюйте разом зі своїми фахівцями і адміністраторами (продажу, мотивація, маркетинг), а не замість них! Далі ви дізнаєтеся як же це максимально ефективно робити.
5. Тест, ретельний завмер і грамотна коригування.
Ми говоримо про те, як же правильно аналізувати результати вашої праці і коригувати подальший план дій.
Цей простенький план допоможе вам реально сформувати правильний маркетинговий план салону краси (втім, як і будь-який інший маркетинговий інструмент). Причому його немає потреби доводити до досконалості. Зробіть просто перший варіант і вже сьогодні починайте його впроваджувати в роботу - завжди простіше скорегувати руху, ніж його почати заново.
А ось як же правильно зрозуміти, куди ж рухатися далі і які ставити перед собою цілі, ми з вами поговоримо в наступній цікавій статті.
Всім удачі!
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!