ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Антикризовий PR в бізнесі

Антикризовий PR в бізнесі

Будь-який бізнес живе в системі міжособистісних комунікацій:
1. внутрішньокорпоративні відносини (це відносини між керівництвом і колективом);
2. взаємодія вироблене з компанією-партнером;
3. зв'язку організації з громадськістю;
4. зв'язки з владними структурами;
5. зв'язку, контролюючі інстанціями.
Як тільки система якась починає працювати погано, це негайно починає позначатися в цілому на бізнесі, в процесі чого призводить до цілком несприятливих наслідків.

Причин, які призводять до кризи - сила-силенна. Також в наш час вже існує певна кількість класифікацій. За Ольшанському кризи можна поділити в залежності від розташування джерела, далі їх можна розділити на зовнішні, внутрішні, але також і змішані (змішані зустрічаються найбільш частіше); за спрямованістю впливів, можна поділити на безпосередні, а також непрямі.

Одним з основоположників інституту PR у Великобританії є Сем Блек , Саме він поділяв кризи, які можуть бути на два види:
- "відоме невідоме" (ІН);
- "невідоме невідоме" (НН).

Ті кризи, з якими найчастіше зустрічаються і стикаються організації, компанії, підприємства, належать саме до категорії ІН - при цьому вони в принципі прогнозовані і досить відомі.
«Відоме невідоме»: керівник про даний кризі здогадується, але при цьому він не знає, де і коли саме він відбудеться. Наведемо приклад, в силу діяльності, підприємства можуть потенційно зіткнутися з аварією, в тому числі і з витоком різних отруйних речовин (підприємства пов'язані з нафтохімії, вугільні підприємства, в тому числі і транспортні підприємства).
«Невідоме невідоме»: це криза, про яку не підозрює ніхто. Наведемо приклад: відбувається загибель кількох осіб, при цьому злочинець додав ціаністий калій в досить популярний засіб, в тому числі що стався вибух будівлі Торгового Центру в Нью-Йорку, через теракт подію в 2001 році, далі таким кризою може виступати повінь.

Фахівці, що працюють в області PR розділяли кризи по динаміці свого протікання:
Несподівані кризи - це криза, яка відбувається раптово, вимагають при цьому завчасного загального плану проводяться впливів.

назріваючі крізіси- кризи, які дають час для вивчення, але також і планування, проте саме вони вступають в руйнівну стадію навіть дуже раптово, тому найбільш важливо зробити певні кроки до певного моменту.
Безперервні кризи - криза такої тривають місяцями, буває навіть роками, дуже часто підтримуються ще й хвилею чуток.

Багато кризи, на перевірку дня є саме назрівають, а ось несподіваними для тієї чи іншої компанії вони лише тільки «здаються».

Практично будь-який керівник в силах самостійно виявити симптоми кризи , І його сама найбільш важке завдання - визначити небезпеку в ситуації, яка вже виникла. Своєчасне звернення до PR-фахівцям дозволить вашому бізнесу уникнути ускладнень, в тому числі і прийняти правильні рішення.

Їм під силу провести розробку Антикризової програми для вашої компанії. Саме Антикризова програма становить стратегічний документ, що спрощено кажучи, є явним «планом дій» якщо є виникнення різноманітних кризових ситуацій.
Антикризова програма широко показує криза стратегічно - вона безпосередньо націлена на подолання, в тому числі і на профілактику, а також і на грамотне після кризове реагування. Антикризова програма - це така програма дій тієї чи іншої компанії до, а також під час, заодно і після кризи.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber