ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Бізнес-план: навіщо він потрібен, які розділи містить

Бизнес-план: зачем он нужен, какие разделы содержит Початок підприємницької діяльності потребує ретельної підготовки незалежно від сфери. В даний час майже 50% відкрилися закладів сфери краси стають збитковими і банкрутами. Головна причина цього полягає у відсутності грамотного планування, невміння заздалегідь визначити послуги, які будуть забезпечувати прибутковість підприємства, неправильно складений бізнес-план.

Навіщо складати бізнес-план салону краси?

Після визначення виду діяльності варто переходити до планування. Бізнес план потрібен:

- для докладного і всебічного аналізу ідеї на предмет реалістичності;

- банкірам та інвесторам, які можуть вкласти кошти в бізнес;

- працівникам, які хочуть зрозуміти перспективи.

Відкривати салон краси без бізнес-плану не варто, адже високий ризик невдачі. У цьому документі міститься опис основних аспектів діяльності майбутнього підприємства, аналіз проблем, з яким можна буде зіткнутися, а також можливі способи їх вирішення.

Бізнес-план салону краси покликаний відповісти на найбільш важливе питання: чи варто вкладати кошти і час в цю справу, чи стане воно прибутковим? Складати бізнес-план варто в паперовому вигляді. Правильно проведені розрахунки дозволять побачити майбутні проблеми і зрозуміти можна їх подолати чи ні.

Складання бізнес-плану салону краси вимагає участі керівника. Особиста участь дозволяє перевірити себе і доцільність ідеї.

Цей документ має на зовнішні цілі і внутрішні. Складання внутрішнього бізнес-плану з описаними слабкими і сильними сторонами забезпечить перевагу. Чи вдасться розглянути безліч важливих питань, які були упущені з високою часткою ймовірності при складанні зовнішнього плану. Може з'ясуватися, що не опрацьований питання щодо необхідності інвестора. У деяких випадках залучення інвестицій може бути не ретельно продуманим рішенням, а бажанням отримати легкі гроші.

У внутрішньому бізнес-плані повинні бути присутніми всі можливі варіанти рішень проблем і завдань, а також загальну стратегію розвитку.

Найнебезпечнішою помилкою в будь-якій справі є самообман. Необхідно розуміти, що зовнішній бізнес-план салону краси може прикрасити реальність, що в підсумку призведе до банкрутства. Тому при складанні внутрішнього бізнес-плану варто зробити наступне:

- вивчити місткість ринку і перспективність розвитку;

- встановити проблеми, з якими теоретично може зіткнутися салон краси в перший час роботи;

- розрахувати витрат на надання послуг, виміряти їх з цінами, визначити потенційну прибутковість справи;

- встановити показники, за якими буде здійснюватися контроль за станом справ.

Цей документ слід складати на три роки вперед. Виходить документ необхідно створювати на перспективу. На перший рік показники краще брати по місяцю, на другий - по кварталу, а для третього буде досить річних показників.

Кожен бізнес-план відрізняється своєю специфікою і єдиної форми не існує, але в цілому документ повинен бути коротким. Це і є загальне правило.

У рідкісних випадках бізнес-план може бути докладним.

Структура бізнес-плану салону краси

резюме

Починатися бізнес-план салону краси повинен починатися з короткого опису даних. Резюме відображає загальну характеристику салону, обсяг інвестицій, прогнозований прибуток і період окупності.

Необхідно розуміти, що грамотно складене резюме є запорукою успіху. Саме після короткого вивчення бізнес-плану салону краси у інвестора повинен з'явитися інтерес до проекту.

послуги

Цей розділ повинен містити перелік послуг з їх детальним описом. Бізнес-план салону краси повинен показувати вигідні відмінності послуг.

аналіз ринку

Розділ повинен містити інформацію про основні тенденції і обсязі ринку. Повинна бути описана детальна маркетингова стратегія, частка ринку і необхідних заходів для залучення клієнтів. Додатково до всього потрібно враховувати витрати на рекламу, просування послуг і різноманітні потреби.

Виробничий процес

Варто вказати необхідне обладнання і площа приміщення. Також слід детально описати перелік інструментів і ресурсів, які потрібні для надання салонних послуг.

персонал

Тут повинен містяться список фахівців, які будуть потрібні для виходу на ринок підприємства. Необхідно вказати навички, досвід і освіту кожного співробітника.

Також обов'язково варто прописати шляхи залучення людей, витрати і графік роботи.

План продажів

У цьому розділі варто прописати рівень очікуваного доходу в перші місяці існування підприємства.

Доречно буде описати різні варіанти розвитку проекту.

інвестиції

Варто розрахувати всі грошові вкладення. Також варто вказати яка частина інвестицій буде зі своїх засоби, а яка - з кредитних.

Фінансовий план

Цей розділ повинен містити розрахунок собівартості послуг і точки беззбитковості.

ризики

У цьому розділі варто перерахувати чинники ризику, способсние привести до невдач. Додатково до всього слід описати заходи, які покликані мінімізувати вплив негативних факторів.

Дії, які необхідно вживати в кожному місяці існування закладу.

Перший місяць

- реєстрація підприємства в сфері краси, оформлення ІП, замовлення друку. Підготовка всіх необхідних дозволів;

- підбір приміщення.

другий місяць

- замовлення меблів і устаткування;

- ремонт приміщення, оформлення інтер'єру;

- пошук персоналу;

- початок компанії з просування. Вона має бути присутня на всіх етапах існування підприємства, а тому цей пункт варто запланувати в бюджеті. Доведеться особливо активно вкладати кошти в рекламу до тих пір, поки не вдасться вийти на рівень беззбитковості.

Третій місяць:

- установка і підключення обладнання, завершення оформлення інтер'єру;

- проведення інструктажу безпеки персоналу з пожежної безпеки.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber