вартість
Ціни на послуги в салоні краси обов'язково повинні відповідати його статусу. Якщо це заможні люди, то можна встановлювати високі ціни. При цьому головне, щоб їх якість була на гідному уровне.Бояться підвищення цін не варто, особливо коли це необхідно. При цьому важливо пам'ятати, що вартість можна підвищувати не частіше двох разів на рік і не більше ніж на 15%.
Місцезнаходження
Як розкрутити ново відкрився салон краси, який розташовується за межею міста далеко від житлових будівель? Однозначно, це буде нелегко. Відкриття студії краще запланувати в доступному місці, до якого не складно буде дістатися. Найвдалішим варіантом є центр або поблизу до спального району. Як в останньому випадку розкрутити салон? Велика частина клієнтів буде представлена жінками від 50 років, які доглядають за собою, а також жінки в декреті і майбутні мами. Потрібно буде проаналізувати їхні потреби і, виходячи з цього, вибудувати грамотну стратегію і з легкістю розкрутити заклад.
Послуги салону краси
Якщо ви відкрили салон краси, то асортимент послуг, що надаються повинен бути досить широким:
- перукарські послуги: стрижки, фарбування, зачіски, укладання;
- косметологія;
- нігтьові процедури;
- догляд за тілом: масаж, обгортання;
- солярій.
Відвідувачу не доведеться відвідувати інший заклад, так як все що потрібно буде представлено в одному місці.
Якщо якоїсь послуги в салоні не виявиться, то велика ймовірність, що клієнт відправитися на пошуки студії з більш широким переліком послуг.
Не потрібно говорити про те, що якість послуг має бути на достатньому рівні.
Акції та бонуси
Для розкрутки нового закладу варто задуматися про пропозицію акцій, знижок і бонусів. Жінки такі, що вони ніколи не упустять вигідної пропозиції, навіть якщо раніше не планували виконувати будь-яку процедуру. Зробіть знижку на якусь із процедур, і ви здивуєтеся тому, яка кількість жінок на неї запишеться. Введення додаткових бонусів і різних методів стимуляції дозволить в просуванні закладу.
Приклади мотивації відвідувачів:
1. Купони.
2. Акції та бонусні програми.
3. Семпінг - постачання безкоштовними пробниками. Так вдасться ознайомити клієнтів з продуктами, які використовуються в закладі. Досить ефективні акції і купони на знижку. Люди прагнуть економити, тому будуть вдячні можливості скористатися недорогий послугою. Бонуси це подяку салону клієнтам за відвідування вашого заведенія.Для розкручування закладу в умовах жорсткої конкуренції потрібно не тільки залучати нових клієнтів, але і постаратися перетворити їх на постійних. Для здійснення цього плану підійдуть програми лояльності та ведення обліку бази. У картці клієнта варто вказати ім'я, стать, дату народження, дату, вартість проведених процедур. Аналіз кліентооборота можна проводити за середнім чеком, частоті відвідувань і цікавлять послуг.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!