ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Що повинен включати в себе стандарт салону краси для майстрів

Що повинен включати в себе стандарт салону краси для майстрів

Что должен включать в себя стандарт салона красоты для мастеров Перш ніж перейти до розгляду стандартів обслуговування для майстрів варто відразу сказати про те, що ж це таке. Стандарти - це простіше кажучи, правила обслуговування і роботи майстрів, які бувають як загальними, так і внутрішніми. Існують загальні правила на зразок того, що майстри повинні дотримуватися правил гігієни, так і внутрішні, які для кожної людини будуть своїми.

Що піддається стандартизації?

- зустріч з клієнтом: консультування, бесіда по телефону;

- надання послуги;

- завершення процесу обслуговування;

- способи і алгоритми отримання зворотного зв'язку;

- повторна запис.

Повернемося безпосередньо до розгляду стандартів для майстрів салону краси:

1. Співробітник обов'язково повинен зустрічати відвідувачів близько стійки адміністратора.

2. Клієнта необхідно вітати посмішкою.

3. Зовнішній вигляд фахівця повинен бути охайним і акуратним.

4. Для клієнта повинна надаватися поверхню або місце, де той може розмістити свої речі.

5. Робоча зона майстра повинна міститися в ідеальній чистоті.

6. На робочому місці повинна бути продукція, яка використовується під час процедури.

7. Перед початком сеансу відвідувачеві обов'язково демонструють чистий інструмент.

8. Перед наданням послуги фахівець повинен порадитися з клієнтом, щоб зрозуміти кінцевий результат.

9. Майстер повинен проінформувати про точну вартість процедури.

10. У процесі вказівки послуги кожна дія має підкріплюватися коментарем майстра.

11. Час від часу майстер повинен цікавитися думкою і станом клієнта.

12. Якщо руки клієнта не зайняті, варто запропонувати йому напої і пресу.

13. Залежно від настрою клієнта варто підтримувати або починати розмову.

14. Висловлювати думку про колег можна тільки в позитивному ключі.

15. Після закінчення процедури клієнта варто проводити до стійки адміністратора.

16. Клієнту варто позначити терміни повторного сеансу і запросити на процедуру.

17. Якщо клієнт згоден, варто запропонувати запис.

18. Попрощатися.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною все необхідне перукарське обладнання , За допомогою якого Ви будете завжди виглядати чудово!

Товари згадані в статті
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
Колір: коричневий, чорний, мідний; Висота 89-104 см; гідравліка;
0 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_2025_ii
Безкоштовна доставка Під замовлення Колір шкірозамінника та кераміка на вибір....
Від 22 176 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. FL_b12_st008
Висота: 81 см; Глибина: 48 см; Ширина: 32 см. Колір...
2 000 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber