ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Що необхідно зробити, щоб салон краси став конкурентоспроможним?

Що необхідно зробити, щоб салон краси став конкурентоспроможним?

Что необходимо предпринять, чтобы салон красоты стал конкурентоспособным? Які умови та заходи необхідно вжити, щоб успішно конкурувати в сфері салонного бізнесу? На сьогоднішній день пропозиція значно перевищує попит. Як досягти конкурентної переваги і як вигідно відрізнятися на тлі конкурентів?
Перед тим як дати відповідь на цій питання, слід задуматися про наступні важливі питання. З якої причини потенційний клієнт вибере саме ваш салон серед безлічі інших? Які саме послуги привернуть увагу споживачів? На яку якість послуг розраховують клієнти?

Салон буде успішним лише тоді, коли його робота буде задовольняти всіх учасників бізнесу. До учасників бізнесу належать три категорії людей, серед них: власники, працівники та клієнти салону. Тобто учасниками бізнесу виступають все ті, хто задіяний в цьому процесі. Успіху можна досягти, якщо ви візьміть до уваги всі три конкурентні переваги: ціна, якість і високий рівень сервісу.

Мабуть, найголовнішим учасником бізнес-процесу є потенційний клієнт, споживач послуг. Саме на нього повинні бути націлені всі заходи, щоб вигідно виділятися на тлі інших салонів краси. Задумайтеся про те, наскільки вигідно клієнту купувати послуги в вашому салоні, а не у конкурентів. Подумайте, чим ви кращі за інших салонів?
Вам також варто подумати і проаналізувати які саме послуги є затребуваними в тому районі, де знаходиться ваш салон. Дуже часто буває, що у конкурентів відсутні ті послуги, які представлені в вашому салоні, але, незважаючи на це клієнти не поспішають записуватися до вас на процедури. Однією з причин цього явища може бути банальна непотрібність цієї послуги. Наприклад, в невеликому селищі навряд чи стане затребуваною процедура ламінування або нарощування волосся. Зате хороша стрижка і якісний манікюр завжди будуть затребувані. Часто, власники в боротьбі за клієнтів, намагаються будь-, щоб будь-яку ціну, випередити конкурентів, і розширюють перелік послуг, не замислюючись, будуть вони затребувані чи ні.

Такий варіант не є вирішенням проблеми, а лише її посилює. Варто замислитися над тим, як можна знизити вартість послуги, не втрачаючи якості. Важливо враховувати розрахунки витрат на надання тієї чи іншої послуги. Щоб знизити собівартість послуги, подумайте які інструменти і товари необхідно придбати і за якою ціною. Можливо, не варто купувати відразу великий обсяг продукції і вкладати в них великі суми грошей. Працюйте над мінімізацією загально-салонних витрат, продумайте оптимальний графік роботи, зручності клієнтів.

Також не забувайте про деякі психологічні моменти. Їх використання дозволяє клієнту розвинути лояльність до вашого закладу. Коли клієнт буде приходити в ваш салон, він буде відчувати себе бажаним гостем. Багатьом власником салону здається це практично нереальним, або надзвичайно складним, але насправді це не так. Для цього не потрібно вивчати все книги з психології, досить запам'ятати ім'я клієнта, і запропонувати йому чашку кави або чаю. Також не забувайте інформувати клієнта про всі новинки, які з'являються в галузі. Наприклад, про появу нової, стійкої і делікатної фарбі для волосся, нового скрабу для рук і інші. Таким чином, у вас з'явиться явну перевагу перед конкурентами.

Також дуже багато залежить від майстрів, які працюють в салоні і спілкуються з клієнтами. Необхідно приділити увагу тому, як майстри спілкуються з клієнтами, також варто звернути увагу на зовнішній вигляд і професіоналізм. Намагайтеся мотивувати своїх співробітників на підвищення кваліфікації, коли виникає така можливість. Не економте на оплату праці персоналу. Така економія не принесе хороших результатів, а також ви дуже ризикуєте втратити цінних працівників. Працівники салону повинні відчувати комфорт на своєму робочому місці. Не варто також економити на зручності робочого місця персоналу. Не забувайте, що гарне настрою майстра є запорукою приємною обстановки і якісного обслуговування клієнтів.

Існує ще один важливий момент, на який слід звернути увагу, оптимізуючи роботу салону - це категорія клієнтів, на яких орієнтовані послуги салону краси. Не потрібно розпорошуватися і намагатися охопити неосяжне. Як би ви не хотіли, і щоб ви не робили, вам не вдасться створити салон краси, який одночасно буде задовольняти вимоги клієнтів з високим достатком, і клієнтів з середнім рівнем достатку. Саме тому вам необхідно відразу визначитися в якому сегменті салонів краси ваш салон буде найбільш конкурентоспроможним.

Якщо ви правильно організуєте роботу вашого салону краси, він зможе перетворитися в процвітаюче підприємство, що генерують високий постійний дохід, навіть в умовах жорсткої конкуренції.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber