Щоб ці інструменти спрацювали і забезпечили прибутковість закладу потрібно залучити клієнтів, забезпечити гідний рівень сервісу. Тому при розгляді питання розкрутки салону краси слід проаналізувати якісну складову унікальної торговельної пропозиції, а також донести його до цільової аудиторії.
Стартова рекламна кампанія
При відкритті салону краси варто анонсувати початку діяльності. Компанія повинна стартувати не раніше, ніж через місяць до відкриття. Чим нижче рівень салону краси, тим ближче повинен бути анонс до наміченої дати. Для салонів краси класу люкс анонс на телебачення і в ЗМІ можна за місяць до передбачуваного відкриття. Це надасть можливість клієнтам записатися на послуги.
Клієнти цієї категорії салонів краси не приймають спонтанні рішення, тому їх інтерес потрібно розігріти. Для салонів краси бізнес рівня рекламу слід було анонсувати за дев'ять днів, а для салонів краси економ-класу - за п'ять днів.
Анонсуючи про відкриття салону краси обов'язково слід запропонувати першим клієнтам перевагу у вигляді безкоштовної послуги, гарантованого подарунка, участі в розіграші призів.
При виборі способів рекламування салону краси на етапі відкриття слід брати до уваги клас закладу і його розташування. Якщо салон краси розташовується в спальному районі і головною цільовою аудиторією виступають його жителі, то можна запропонувати такі способи:
- Оголошення в ліфті. Такий варіант підходить для закладів економ і бізнес класу. Може використовуватися стартова і регулярна реклама для залучення нових клієнтів;
- Роздача листівок в місцях скупчення великої кількості людей;
- Розклеювання рекламних плакатів.
Не варто забувати про необхідність якісної вивіски, підсвічування біля входу і покажчиках в радіусі 500 м від салону краси. Для закладів класу люкс ефективна реклама з використанням лайтбоксів і придорожніх банерів. Залучити нових клієнтів допоможуть оригінальні візитки.
Якщо салон краси розташовується в невеликому містечку, то відмінним способом розкрутки стане розсилка персональних запрошень з пропозицією подальшої знижки на перші відвідини.
Інтернет-реклама в салоні краси
Просування в Інтернеті салону краси важливо, адже дозволяє представити потенційним і постійним клієнтам всю інформацію про наявних і нові послуги, проконсультувати щодо вибору методик. Для реалізації ефективної реклами потрібно такі інструменти:
- Персональний сайт. Це повинен бути повноцінний функціональний сайт. Він повинен містити докладний опис послуг, косметичних процедур, ціни на послуги, можливість отримання онлайн-консультації і записи. Також необхідно розмістити на сайті інформацію про персонал з фотографіями;
- Сторінки в соціальних мережах. При просуванні салону краси в соціальних мережах велику роль відіграє збалансованість постів. На інформаційні відводитися 20% (це нові послуги, акції, графи роботи), досягнення компанії - 15%, пізнавальні з порадами та новинами - 20%, розважальні - 15%, опитування - 5%, конкурси - 5%, портфоліо з фотографіями до і після послуг - 20%. У день варто публікувати до 10 постів;
- Реклама на міських форумах та в блогах. Можуть використовуватися банери і замовні статті. Варто вибирати ресурси загальної тематики, а не тільки тим, що присвячені салонам краси;
- Лендінговие сторінки. Вони створюються для незатребуваних і комплексних послуг. При цьому здійснюється жорстка настоянка таргетування по геолокації і цільової аудиторії;
- Реєстрація в бізнес-каталогах міста і позначки на онлайн-картках. Так клієнти зможуть бути знаходити інформацію про салон.
Партнерство та обмін клієнтами
Щоб забезпечити достатній потік клієнтів салон краси повинен постійно розкручуватися. Для зниження витрат на рекламу можна зробити висновок партнерство з організаціями, які діють в суміжних напрямках:
- Весільні салони краси. Клієнтам слід надати взаємні знижки при комплексному замовленні послуг;
- Фітнес-центри, магазини косметики та одягу. З цими закладами можна обмінюватися флаєрами на знижку;
- Фотостудії. Це вигідний варіант співпраці. Можна запропонувати знижку на макіяж і стрижку для фотосесій;
- Приватні клініки. Це хороший канал для реклами послуг.
Крім прямої реклами можна укласти договір про співпраці з організаціями, в яких пред'являються високі вимоги до зовнішності: банки, міжнародні торговельні організації, бутики, розважальні заклади, готелі. Співробітникам слід надати корпоративну знижку.
Програми лояльності постійним клієнтам
Для просування салону краси в умовах конкуренції важливо залучати не тільки нових клієнтів, але перетворювати їх на постійних. Для цього застосовуються програми лояльності та ведеться облік клієнтської бази. У салоні краси повинні містяться такі дані про постійних клієнтів: ім'я, стать, дата народження, перелік отриманих послуг, дата і їх вартість. Так вдасться здійснити сегментацію клієнтів по частоті відвідування, розміром середнього чека і процедурам.
Це все може використовуватися для проведення акцій та рекламних розсилок.
Найзручнішим способом залучення клієнтів до програми лояльності є надання клубних і дисконтних карт:
- Можна випустити власні карти. З їх допомогою вдасться вести облік дій. Знижки надаються у вигляді накопичувальних бонусів за оплачені послуги;
- Можна стати учасником програми єдиних дисконтних карт міста. Це дозволить залучити клієнтів, які отримали картки через інші джерела.
Як правильно проводити акції для салону краси?
Є багато способів для просування салону краси, але кожен з них розрахована на свою категорію клієнтів і повинен бути до місця. Всі акції діляться на кілька груп:
- Постійні. Програми лояльності, щасливі години, знижки до дня народження. Такі акції підходять для салонів краси всіх типів;
- Сезонні. Літні і передсвяткові пропозиції;
- Термінові. Мають обмеження по часу. Можуть використовуватися салонами краси бізнес і економ класу. Покликані привернути нових клієнтів;
- Пакетні. Надаються, якщо клієнти купують комплекс послуг. Розраховані на збільшення середнього чека клієнтів.
Розмір знижки не повинен перевищувати 15%, адже салон краси може зазнати збитків, а також візьмуть участь не свою цільову аудиторію. Не варто допускати зниження цін на разові процедури, особливо на дорогому обладнанні і застосуванням дорогих засобів. Оптимально проводити комплексні акції - при отриманні однієї послуги, друга буде йти зі знижкою.
Якщо в салоні краси пропонуються взаємозамінні послуги, не можна знижувати ціну тільки на одну з них, адже клієнти віддадуть перевагу більш дешеву.
Рекомендації для просування салону краси
При виборі способу рекламування салону краси не варто забувати, що причина відсутності популярності полягає у внутрішній проблемі. Варто звернути увагу на колектив і те, як він ставиться до роботи. Хороший сервіс і якість послуг дозволить використовувати рекомендації. При постійних конфліктах в салоні, недобросоветсном ставлення співробітників до обов'язків це негайно позначитися на зацікавленості клієнтів.
Уважно варто ставитися до чистоти і стерильності, дотримання правил безпеки проведення процедур. Працівники салону не повинні піддаватися на вмовляння клієнта і порушувати технологію. Якщо клієнтові заборонено виконувати якусь процедуру, то він, отримавши відмову, що не буде незадоволений, а навпаки, буде відчувати турботу про себе. Гірше, якщо салон краси ставить на чільне місце заробіток і при цьому шкодить здоров'ю клієнта.
Не варто давати клієнтам порожніх обіцянок. Надаючи якісь послуги не варто гарантувати, що ефект тривати довше звичайного. Варто говорити середню тривалість. Організм людей унікальний, тому володіє своєю реакцією і особливостями. А ось на потокові послуги повинна надаватися гарантія. Якщо манікюр пошкодився, то варто виконати безкоштовно корекцію і надати знижку на наступне відвідування.
Знаючи базові способи розкрутки салону краси можна пропрацювати власну рекламну стратегію, яка найкращим чином підійде до актуальних умов ринку і темпами розвитку бізнесу.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!