ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Що салону красу потрібно робити в «мертвий сезон»?

Що салону красу потрібно робити в «мертвий сезон»?

Что салону красоту нужно делать в «мертвый сезон»? Цілком можливо, що поняття «мертвого сезону» з'явилося тому, що комусь було ліньки привертати увагу клієнтів і працювати над збільшенням клієнтської бази. Взагалі якщо розглядати цей процес, то спад клієнтської активності природний етап, тому його варто розглядати як нормальне явище. На як же зробити так, щоб сезон перестав бути мертвим? Розглянемо кроки, що дозволяють цього домогтися.

маркетинг - це основа будь-якого бізнесу. Розробка однієї рекламної кампанії і поодинока пропозиція знижку на послугу не гарантує постійний успіх. Всі маркетингові заходи повинні виконуватися на постійній основі. Відмовка у вигляді відсутності часу не працює. Якщо ви хочете отримати прибуток і мати досить велику клієнтську базу працювати потрібно постійно.

Потрібно змістити акцент своїх дій на маркетинг та продажу. Якщо ви не можете присвятити весь свій вільний час цього заняття, варто знайти хоча б пару годин щотижня. Потрібно проводити аналіз того як працює маркетинг в салоні, пробувати нові ідеї щодо поліпшення сервісу і підвищення лояльності клієнтів, впровадження нових стратегій, поповнювати знання в сфері б'юті-індустрії.

Якщо ви почнете з цього, то у вас буде можливість не загубитися в одноманітній роботі і відкриєте масу можливостей. Поступово можна збільшувати кількість часу, який ви витрачаєте на маркетинг та продажу. Можна розділяти ці обов'язки з кимось із майстрів або зовсім знайти нового співробітника.

Головне в цій справі сталість. Поодинокі спроби, які раз у час ви будете залишати не дадуть бажаного результату. Серйозний і відповідальний підхід до маркетингу дозволить вам бути на кілька кроків попереду.

Прикладом працює маркетингової стратегії є розпродаж подарункових сертифікатів в період спаду відвідуваності. Її потрібно запланувати заздалегідь перед мертвим сезоном. Про цей захід стоїть оповістити всіх клієнтів, як постійних, так і потенційних. Для цього можна провести розсилку, розмістити оголошення на сайті і в соціальних мережах.

Важливим моментом є встановлення терміну дії сертифікатів.
Якщо ви не встигли провести таку акцію варто присвятити час активної роботи з постійними клієнтами. Наприклад, можна роздати сертифікати ім. Тільки не забудьте вказати час його дії. Для потенційних відвідувачів можна провести безкоштовний майстер-клас, подарувати безкоштовну якусь процедуру і т.п.

Що ж потрібно зробити зараз?
Попри те, що багато хто вважає що літо - це час відпочинку, в цей період салону красу потрібно навпаки працювати з більшою віддачею і набагато більше.

Варто задуматися над подальшим розвитком - чого ви хочете досягти? Куди ви прагнете? Підведіть підсумки вашої роботи і поставте нові цілі.

Розробіть маркетингову політику і план на найближчі місяці, а краще - на рік. Подумайте над тим, які акції можна провести. Проведіть всебічний аудит свого салону - він дозволить виявити слабкі місця і приділити увагу їх усунення.

Попрацюйте над самонавчанням і навчанням персоналу. Фахівців можна відправляти час від часу на курси.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber