ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Що Вам може дати Мульти-брендовий компанія?

Що Вам може дати Мульти-брендовий компанія?

Что Вам может дать Мульти-брендовая компания? 1. Стабільність
Гарантовано стабільний, різноманітний, широкий асортимент товарів і продукції для споживачів.

2. Підвищення прибутку (захоплення більш широкого сегмента клієнтів)
Ведення бізнесу і отримання прибутку в салонах, поширюючи продукцію мульти-брендових компаній клієнтам набагато простіше, ніж пропонувати продукцію тієї чи іншої невідомої компанії, адже її ще потрібно розрекламувати і довести якість, а ім'я бренду говорить сама за себе.

3. Взаємозамінність продукції
Якщо яка-небудь, ходова позиція відсутня, то її можна замінити, запропонувавши клієнтові альтернативу, так як асортимент підтримується постачальником. Це підвищує оборотність товару, і підключає систему знижок.

4. Оптимальна спрощена система оплати
Працюючи з різними постачальниками, зустрічаєшся з різною системою оплати товару. Це не зручно. У мульти - брендових постачальників стабільна, єдина система грошових розрахунків, це полегшує ведення бізнесу, підвищує прибуток салону.

5. Розширений асортимент
Брендові компанії пропонують різноманітні напрямки косметичної продукції, по догляду, за волоссям, шкірою обличчя і тіла. Маючи широкий вибір, клієнт не піде в інший салон за покупкою. Грамотна презентація, комфортна обстановка в салоні, призведе до додатковій покупці.
Якщо ж постачальник додатково пропонує розширений сегмент товарів (дитячий одяг, чоловічу і жіночу лінії і д. Р.), Салон отримує додатковий дохід.

6. Оптимальна знижка за всіма брендам
При роботі з великою, брендового компаній, існує гнучка система знижок, знижки прив'язані до щомісячних закупівель салону. Зазвичай вона загальна, а тому більш вигідна, і оптимальна. Залежить від обсягу продукції, що закуповується, що істотно заощаджує кошти, тим самим підвищуючи прибуток салону.

7. Відсутність внутрішньої конкуренції між брендами
Компанія-дистриб'ютор при грамотному виборі брендів, виключає внутрішню конкуренцію. Тобто це різна цінова політика, і різноманітний асортимент.

8. Зручність у підтримці одним менеджером
При великій кількості постачальників, йде багато часу на контакти з пошуку і забезпечення продукцією салону. Як альтернатива, один менеджер він веде ваш салон і виступає в ролі єдиного джерела інформації по всій брендової продукції. Економія часу суттєва.

9. Комплексне пакетне навчання і атестація персоналу
При навчанні персоналу технологами різних фірм, виникає маса незручностей, у кожного своя манера подачі інформації, свій робочий графік, і т.п. Або ж єдиний технолог, знає всі бренди, донесе вам і вашим співробітникам вичерпну інформацію, відповівши на всі питання по по різноманітному асортименту фірми. Економлячи ваше временя і зусилля.

10. Оптимізація логістики (єдині поставки)
Адміністратор салону витрачає величезну кількість часу, на приймання продукції, звірку відповідності, її цілісності, підписання накладних. І в цей же час, клієнти розраховуються, потрібно відповідати на дзвінки, заходять нові відвідувачі. А, якщо помножити це на кількість брендів, поставка у кожного своя. Вихід наступний, водій привозить вам одноразово замовлення по всім брендам. Адміністратор заощаджений час і увагу приділить відвідувачам, при цьому рівень обслуговування підвищується.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber