Кожен рік 19 березня свідомі власники салонів краси та інших підприємств сфери обслуговування влаштовують свято, адже це Міжнародний день клієнта. Свято почали відзначати з 2010 року завдяки литовським і російським підприємцям. Традицію підхопили великі і дрібні компанії в Європі і Америці.
Раз на рік повинен бути день, коли можна похвалити своїх клієнтів, за те, що вони є.
У цей день підприємці по всьому світу можуть висловити свою вдячність споживачам і подякувати за співпрацю. Це гарне свято, який ставить перед собою шляхетні цілі: залучити нових клієнтів і подякувати постійних за те, що вони є.
Варто зазначити, що проведені соціологічні дослідження демонструють, що понад 60% компаній ніколи не чули про Міжнародний день клієнта. Більшість опитаних не розуміють сенс свята і вважають, що кожен робочий день - це і є день клієнта.
У цей день варто запропонувати цікаві і вигідні акції для клієнтів, які відрізняються від інших днів. Так клієнт відчує турботу і отримає увагу. Головне, щоб захід не перетворилося в торжество для галочки. Варто докласти всіх зусиль, щоб День клієнта був для клієнта.
Серед традиційних заходів, які проводяться в Міжнародний день клієнта:
- урочистості;
- вікторини;
- розіграші;
- Акції та святкові знижки;
- Вручення символічних подарунків.
Які знаки уваги можуть порадувати клієнтів?
Безкоштовні послуги
Святкові проби процедур і послуг викликають інтерес до салону і послуг. Навіть клієнти, які не є постійними, захочуть спробувати безкоштовну послугу і якщо вона їм сподобається, то вони можуть прийти і виконати її по повній вартості.
Дегустація
Неможливо уявити не одне свято без фуршетів. Можна запропонувати нарізку сиру, фрукти, канапе, напої.
сюрпризи
Всі люблять подарунки, особливо несподівані. Можна влаштувати святкову лотерею, в якій буде кілька переможців.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!