ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Для тих, хто хоче відкрити салон краси. Дізнаємося, наскільки прибутковим є салонний бізнес.

Для тех, кто хочет открыть салон красоты. Узнаем, насколько прибыльным является салонный бизнес. Якщо ви прийняли рішення про відкриття салону краси, то ви природно хочете знати, куди слід рухатися і з чого починати. Ця стаття покликана допомогти новачкові розібратися в основних аспектах діяльності, як зорієнтуватися на ринку, які нюанси слід враховувати (які дуже часто не беруть до уваги). Дуже часто, коли починаємо красивий бізнес, ми переоцінюємо перспективи і можливості і зовсім не бере до уваги труднощі, з якими в будь-якому випадку доведеться зіткнутися. Для того щоб правильно оцінити перспективність і вигідність початку салонного бізнесу, слід тверезо підійти до питання створення бізнесу. У цій нелегкій справі в першу чергу слід керуватися не емоціями, і можливими теоретичними перспективами, а цифрами.

З якими проблемами ви можете зіткнутися на перших порах створення бізнесу?
Перша проблема - це невідповідність концепції салону і приміщення. Багато хто переконаний, що концепція салону краси є первинною і слід зробити все можливе, щоб підігнати приміщення під розроблену концепцію. Але реалії бізнесу такі, що часто доводиться надходити навпаки. Всі прекрасно знають, що приміщення, які розміщені в центрі міста, коштують трохи дорожче, ніж ті які розташовані в спальних районах. У разі якщо ви плануєте відкрити салон краси преміум-класу, який буде обслуговувати саму розпещену категорію клієнтів, тоді вам слід вибирати приміщення для салону краси в елітних місцях. Але якщо ваші фінансові можливості дозволяють орендувати приміщення під салон у віддаленому районі міста, то в такому випадку, вам слід задуматися про зміну концепції.

Ви, звичайно, можете відкрити елітний салон в спальному районі міста, але вам слід розуміти, що вам доведеться неабияк витратитися на перепланування приміщення, облаштування території, ремонт доріг і тротуарів, оформлення вітрин, комунікацій та інші. Вам також варто брати до уваги, що значно зросте вартість залучення і утримання клієнтів в такому невідповідному для елітного салону краси місці. В результаті таких дій, значно збільшитися термін окупності вашого салону краси, в порівнянні із середньоринковими показниками салонів краси, які працюють в цьому сегменті.

Ви не повинні забувати про насиченість сегмента ринку, який ви вибрали. Якщо брати цей показник по Києву, то він становить 90%, а це значить, що у вас буде багато конкурентів. Жінки, які віддають перевагу елітним салонам краси, за рік не встигають обійти всі салони краси і СПА-центри, які розташовані в окрузі. Тих районах міста, в яких розташовується не така велика кількість салонів краси, відкривати свій салон преміум-класу є невигідним у зв'язку з низькою рентабельністю. Така тенденція пояснюється низьким купівельним попитом жителів району. Сьогоднішні реалії такі, що відкриття елітного салону краси є невиправданим з економічної точки зору. Такий бізнес буде швидше статусний, ніж прибутковий.

Дуже багато початківці бізнесмени в сфері салонного бізнесу не хочуть нічого винаходити і копіюють вже існуючу концепцію салону краси. Таке явище дуже часто можна зустріти серед новачків бізнесу. Вони, натхненні успіхом чиєїсь концепції, беруть її в якості зразка і втілюють в життя в іншому місці. Правда бувають випадки, коли і відкривають салон поблизу. Власники салонів хочуть скопіювати НЕ ідею концепції, а її успішність. Але вони не розуміють, що це не простий процес, який передбачає врахування безлічі факторів. Вони відкривають такі салони, все начебто, так як у зразка, але чомусь такий бажаний успіх до них так і не приходить. Перевага залишається за тим салоном, який першим реалізував концепцію. Коли на ринку вже з'явився конкурент, який «зняв вершки», в таких випадках новому підприємству буде набагато важче увійти на ринок і домогтися гарних результатів.

Деякі власники хочуть отримати клієнтів за рахунок майстрів. Відкриваючи салон краси, немає необхідності шукати майстер з уже існуючою клієнтською базою. Це невдала ідея для початку бізнесу. Якщо ви прийняли рішення переманити затребуваних майстрів їх іншого салону краси, немає гарантії того, що такий самий сценарій розвитку не повториться з вами. Адже в разі, коли співробітник потрапив в ваш салон таким чином, що ж може перешкодити йому, якщо йому вчинити таку ж пропозицію від іншого салону? Але це не єдина проблема, з якою ви можете зіткнутися, вибір такого підходу може призвести до невиправданого зростання фонду оплати праці, ви також ризикуєте отримати погану репутацію, а ми все розуміємо, що це не найкращий початок бізнесу.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber