ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Додаткові продажу в салоні краси

Дополнительные продажи в салоне красоты Кожен керівник салону краси, який займається просуванням свого закладу неодноразово замислювався щодо того чи робить він все можливе для того щоб підвищити рівень продажів. Існує чимало технологій, які впливають на просування салону. У цій статті мова піде про додаткові продажах салону краси. Такий спосіб успішно використовується великими корпораціями.

Як нездатність вести додаткові продажу в салоні може вплинути на бізнес?

Найпростішим методом збільшення середнього чека є пропозиція купити ще щось додатково до того, що клієнт вже сплатив. Така система називається перехресних продажів. Наприклад, жінці, яка прийшла на стрижку можна продати маску для волосся або ж запропонувати виконати макіяж, манікюр, в той час поки вона чекає, як волосся забарвляться.

Абсолютно немає необхідності придумувати щось нове, ви просто пропонуєте клієнту випробувати ваші послуги. Досить часто відзначається ситуація, коли клієнт тривалий час відвідує один і той же салон, вдаючись лише до однієї і тієї ж процедурою. Але ж існують і інші, не менш якісні, але клієнт просто він них не знає. Особливо ця проблема зачіпає ті салони, які мають широкий асортимент послуг. У чому ж полягає складність?

Відвідувачі рідко самі звертають увагу на запропонований список послуг. Навіть якщо ваші пропозиції унікальні, то який в цьому користь? Їх потрібно пропонувати відвідувачам в якості додаткових продажів.

Тут досить нескладно провести чітку паралель з бізнесом. Всім відомо, що попит народжує пропозицію. Але це не більше ніж теоретичний тезу, але в реальному житті, перш за все, формується пропозиція, а потім шукаються ринки збуту. Чому відкриваються салони краси та перукарні на кожному розі? Ніж попит на послуги наскільки великий? Це малоймовірно.

Люди хочуть заробляти гроші або їм просто нудно. Багато хто відкриває свій салон краси для статусу, щоб підкреслити його і отримання прибутку не ставлять на перше за все. Частенько свій бізнес починають, не вивчивши гарненько ринок, його потреби, клієнтів. Результат виходить незадовільним: близько 90% нових підприємств закриваються не зазначивши 5 річний період існування. Існує просте правило - спочатку маркетинг та продажу, і тільки потім все інше. Продажі забезпечують кошти, а без коштів нічого не вдасться. Доведеться брати кредити, а але з чого їх віддавати?

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber