У цій статті мова піде про один із способів збільшення прибутку салону краси, а саме про притягнення клієнтів. Для багатьох керівників це єдиний спосіб підняття прибутку свого бізнесу. Але в дійсності це не зовсім так. Це досить витратний варіант і розглядати його варто лише в останню чергу, коли інші не дали належного результату. Фахівці рекомендують почати з роботи наценовой політикою, збільшення середнього чека клієнта. Тільки після того як налагодитися робота з постійними клієнтами, можна приступати до пошуку нових. Але ми кілька ухилилися від істинної теми статті, а саме про найбільш ефективний спосіб залучення нових клієнтів. А це значить що все повинно вийти з меншими витратами і більшою ефективністю. Цього можна досягти, покладаючись на ефективний маркетинг. Ефективний маркетинг в більш простому варіанті є рекламою. Його ефективність залежить від трьох складових:
1. Маркетингове пропозиція або тексти реклами.
2. Канали доставки і то як повідомлення доходить до потенційного клієнта.
3. Відповідність пропозиції обраної цільової аудіторіі.Все ці три аспекти знаходяться в тісному взаємозв'язку між собою. Якщо приділяти увагу тільки якоїсь однієї, ігноруючи інші, то реклама буде погано працювати.
маркетингове пропозиція
Маркетингове пропозиція являє собою текст реклами. Тобто це повідомлення, яке дозволить заманити клієнта. Що являє собою маркетингову пропозицію для салону краси? Ця назва, супереч послуг, адреса і телефон, красиві фотографії. Дуже часто реклама буває провальної, тому що її роблять без певної мети, як то кажуть, що була. Хочеться відразу сказати, що клієнта навряд чи приверне назва салону і перелік послуг, його зацікавлять вигоди і унікальність.
Давайте детально розберемося з чого складається правильне маркетингове пропозицію: заголовок, пропозиція, обмеження, заклик до дії, гарантія, відгуки.
Заголовок
Це перше на що людина звертає свою увагу. Якщо він буде містити назву вашого салону, це ніяк його не зацікавить. Заголовок повинен містити в собі вигоди, які може отримати клієнт: хочете виглядати молодше без пластики і т.п.
Пропозиція, запрошення, речення
Повинна бути головна причина, по якій клієнт повинен відвідати саме ваш салон. І саме вона стане вашим унікальною пропозицією (УТП). Це те повідомлення, яким адміністрація салону намагається заманити клієнтів. Взагалі УТП має відповідати на питання, чому клієнт повинен вибрати ваш заклад, а не сусіднє. УТП найчастіше розміщують на оголошеннях, банерах, листівках, буклетах, брошурах, візитках.
Заклади, які не мають унікального пропозиції нічим не відрізняються від конкурентів і клієнти просто не мають приводу йти в ваше заведеніе.Откуда ж взяти це унікальна пропозиція? Найбільш простим варіантом є нішеваніе, тобто спеціалізація на якійсь області.
варіанти нішеванія
Спеціалізація на окремих послугах - стрижка, манікюр, масаж і т.п.
Категорія клієнтів для обслуговування - люди, тварини.
Пол клієнта - чоловіки, жінки.
Вік - дорослі, діти.
Види послуг - підбір іміджу, повний цикл процедур, підготовка до весілля.
унікальні послуги
Що робити, коли немає можливості вибрати якусь нішу? Тоді варто згадати переваги салону краси і його висновки, які будуть корисні для клієнта.
Це може бути швидкість роботи; гарантії у вигляді повернення грошей у разі отримання незадовільного результату; якість роботи; приємні емоції; унікальний досвід; комфорт і зручностей.
універсальні прийоми
Наостанок хочеться додати один варіант, який є універсальним - пряма грошова вигода клієнта. Якщо ви покажіть, що в разі прийому вашої пропозиції, він отримає набагато більше тієї суми, яку він платить, він до вас прийде.
Які ще варіанти є в рекламі?
1. Безкоштовна послуга при першому відвідуванні салону.
2. Пропозиція пакету послуг за ціною, яка буде менше суми всіх складових.
обмеження
Гарного заголовка і пропозиції недостатньо, потрібно ще змусити клієнта якось відреагувати на нього. Що ж робити в такому випадку? Клієнта потрібно змусити діяти, щоб він не захотів налагоджувати справу в довгий ящик. Для цього і існує обмеження. Воно може бути кількісним і тимчасовим. За рахунок обмеження створюється дефіцит, а саме дефіцит спонукає до дії.
Заклик до дії
Ще одним важливим моментом ставати заклик клієнта до дії. Повідомте клієнту, що йому потрібно робити прямо зараз - зателефонувати, написати на пошту і т.п. Тут є одне загальне правило - чим більше дій буде проведено з вашого боку замість клієнта, тим простіше буде процес покупки.
Гарантія
Ця частина рекламного тексту не обов'язкова, але досить ефективна. Її раніше використовували в заголовку. Гарантія дозволяє вбити останні сумніви в клієнті. Якщо у нього є деяка невпевненість, то гарантія дозволить зробити остаточний вибір.
відгук
Можна скільки завгодно розхвалювати салон краси, послуги і майстрів. Все одно залишиться та частина клієнтів, яка не повірить вам. Тому в рекламу частенько додають відгуки захоплених клієнтів. Люди завжди більш охоче вірять своїм друзям, знайомим, тому сарафанне радіо залишається найбільш поширеним способом залучення нових клієнтів.
Канали доставки пропозиції
Багато хто звик це називати газетами, журналами, вивісками і т.п. Канал доставки являє собою спосіб, за допомогою якого клієнту вдасться ознайомитися з вашим маркетинговим пропозицією.
Можливі канали доставки
1. Зовнішня реклама.Ето один з найбільш поширених варіантів, при тому що не найвдаліший. Зовнішня реклама привертає зазвичай тих, хто проходить повз, виходить випадкових перехожих. А це означає, що ця категорія населення зазвичай вибирає за ціною, тому скоріш за віддасть перевагу іншій салон. Для більш дорогих закладів основна мета зовнішньої реклами зводитися до зручності постійних клієнтів, щоб вони з легкістю зуміли вас відшукати.
2. Сарафанне радіо.Ето відмінний канал, який використовують всі салони краси. Деякі майстри працюють тільки за рахунок сарафанного радіо. З сарафанне радіо є одна істотна проблема - ніколи точно не відомо, коли прийде клієнт по цьому каналу. Потрібно ввести систему, що дозволяє використовувати сарафанне радіо на постійній основі. Щоб стимулювати клієнтів рекомендувати ваш заклад потрібно рекомендують клієнтів заохочувати бонусами.
3. Інтернет.Как правила, велика частина салонів краси до 80% клієнтів завдяки Інтернету. Вони використовують цей канал як основний засіб для залучення клієнтів. Гідність цього каналу полягає відносній дешевизні і цілодобовій роботі. Також варто пам'ятати, що сайт - це не просто красива візитка, але також потужний інструмент продажів послуг свого салону.
4. Пряма поштова рассилка.Прямая поштова розсилка не отримала широкого поширення в Росії і країнах СНД. Незважаючи на це в Європі і США це працює. Чому даний канал зв'язку такий хороший? Найбільш ефективними вважаються продажу наживо, чим більше особистий контакт, тим вище ефективність.
5. СМІ.Пожалуй, це найпопулярніший рекламний канал, який не надто ефективний. Якщо ви вибрали такий канал просування, то ви повинні мати гарне маркетингове пропозицію.
Відповідність повідомлення цільової аудиторії
Важлива деталь яку потрібно враховувати при розробці реклами - це цільова аудиторія. Головна мета повинна полягати в тому, щоб у клієнта виникло відчуття, що це для него.Кліент повинен побачити якомога більше ознак відносяться до нього. Чим вже спрямованість реклами, тим більше ефект. Кожна пропозиція розрахована на певну групу клієнтів. Як зрозуміти, на кого варто орієнтуватися? Більшість салонів краси позиціонує себе як закладів для всіх. Виходить, що реклама робиться для всіх. Набагато ефективніше подивитися на базу клієнтів і виділити групу, яка приносить найбільший прибуток.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!