ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Фірмовий стиль салону краси

Фірмовий стиль салону краси

Фирменный стиль салона красоты Фірмовий стиль це той фактор успіху, який дозволяє клієнтам з легкістю виділити ваше підприємства серед безлічі інших, що надають аналогічні послуги. Для підприємства будь-якої сфери діяльності фірмовий стиль є важливим аспектом просування і формування позитивної думки у клієнтів.

З чого складається пакет фірмового стилю салону краси? До фірмового стилю відносяться: логотип, візитна картка, фірмовий бланк, уніформа персоналу, особливості інтер'єру.

Не останню роль відіграє фірмова колірна гамма. Колірна гамма повинна швидко запам'ятовуватися клієнтами салону. Бажано, щоб основний пакет презентаційної документації був витриманий в обраній кольоровій гамі. Це також стосується одягу співробітників.

Не забувайте, що ретельно продуманий фірмовий стиль візиток і буклетів допоможе підвищити статус вашого підприємства при кожному контакті з вашою цільовою аудиторією і партнерами.

Фірмовий стиль - це яскрава візитівка, яка радує око і повагу до власника, або навпаки, викликає сумнів і роздратування.

Як правило, розробкою пакету фірмового стилю займаються фахівці. Перш ніж довірити дизайнерові таке важлива справа, потрібно уважно подивитися його портфоліо і упевнитися, в тому, що його художній стиль відповідає вашим уявленням. Пам'ятайте, що затребуваний і високооплачуваний фахівець може працювати в манері, яка вам чужа. Також не забувайте, що бачення дизайнером художньої концепції може бути більш сучасним, ніж ваше. Тому не варто повністю покладатися на смак дизайнера або наполягати на своєму не варто, в цій справі потрібна золота середина. Знайдіть майстра, чиє бачення художнього оформлення збігається з вашим. Якщо ви вже знайшли такого фахівця, то не варто постійно втручатися в його роботу, даючи настанови і рекомендації, довіртеся досвіду і таланту фахівця. Створені дизайнером символи фірмового стилю салону будуть надалі супроводжувати салон і його діяльність. Вони будуть присутні на вивісці, упаковці та рекламних буклетах. Важливим інструментом рекламної політики стане слоган. Слоган - це коротко сформульоване кредо. Чіткий і яскравий слоган легко і швидко запам'ятовується і допомагає в просуванні салону. Краще вже без слогану, ніж з невиразним і незвучная. Слоган повинен повідомляти клієнтам про унікальність вашого підприємства. Правильно обраний слоган може стати сильним рекламним інструментом.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber