- Тест Драйв. Це дуже приваблива і вигідна акція, яка спонукає клієнтку придбати процедуру. Потрібно пропонувати не повну процедуру, а її частина. Наприклад, процедура по корекції целюліту може виконуватися на одному стегні, а після її виконання можна запропонувати клієнтці порівняти результати. Мало яка жінка вирішить відмовитися від ефективної процедури, яка дає хороші результати. Тест-драйв в поєднанні з високою кваліфікацією працівника забезпечить запис на два місяці вперед;
- Семплінг. Передбачає роздачу конкретного засобу. Зазвичай використовуються продукти для домашнього догляду. Недостатньо видати пробники або надавши можливість їх вибрати самостійно. Це не стимулює продажі. В такому випадку це буде приємною дрібницею, але не більше. Потрібно, щоб клієнт оплатив продукт, спробувавши його. Тому акція з семплінгом повинна поєднуватися з консультацією майстра. Необхідно пропонувати професійну косметику, а не ту, що розрахована на масового споживача;
- Роздача листівок. Тема роздачі листівок стоїть досить гостро. Як правило, керівники вважають цей захід непотрібним. Загальноприйняті рекомендації щодо використання даного методу не працюють. Потрібно підкреслити, що звичайний спосіб просування може бути корисний, якщо його правильно використовувати. Такий вид акції в салоні не виявиться корисний в тому випадку, якщо зроблений абияк.
Потрібно згадати, що частіше вказується на листівках. Зазвичай це список пропозицій закладу, знижки, емоційні вигуки і заклики до дії. Очікувати результатів після їх розповсюдження не варто. Такі листівки відправляються найближчим відро для сміття. А разом з ними летять кошти, вкладені в розробку дизайну, друк, оплату роботи промоутера.
Потрібно пам'ятати, що люди зациклені на власних проблемах, навіть якщо вони в цьому не зізнаються. Шматочок паперу, на якому розміщені списки послуг і бонус 5% не викликають довіри. Що потрібно для виправлення? Необхідно завжди думати про клієнта. Слід замінити список простими порадами щодо догляду за проблемними волоссям, інформацію про те, що для проведення процедур використовується професійна, відновлює косметика. Роздавати листівки повинна людина в тематичному вбранні. Якщо немає такої можливості, то підійде приваблива, доглянута дівчина. Це збільшить ймовірність успіху;
- Спеціальна пропозиція. У закладі планується зростання цін. Варто розповісти клієнту завчасно про майбутніх змінах, запропонувати йому в якості акції абонемент;
- Конкурси, лотереї, розіграші та ігри. Подібна ідея підходить виключно творчим керівникам закладів сфери краси. Потрібно пам'ятати, що подібна акція в салоні потребує сценарії. Рекомендується запросити відому людину і запропонувати стоять подарунки. Щоб клієнти проявили бажання, призи повинні належать професійної серії. Потрібно поважати себе і відвідувачів, тільки так вони залишаться.
Можливі варіанти акцій в салоні краси:
- Консультування покупців;
- Подарунок за покупку;
- 2 + 1;
- Вільний майстер;
- Щаслива година;
- Погана погода;
- Послуга і товар з доповненням;
- Шоу-програми;
- Перемикання з конкуруючого салону.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!