ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Інвестиції в косметологічний кабінет.

Косметологічний кабінет хоч як крути, вимагає далеко не малих інвестицій навіть і на самому початковому етапі планування вам знадобиться все ретельно розрахувати. Давайте розглянемо, які інвестиції будуть необхідні спочатку для відкриття свого косметологічного кабінету.

- сума, яку ви витратите на покупку косметологічного обладнання. Частина інвестицій в будь-якому випадку піде на покупку необхідного косметологічного обладнання. При цьому повністю і точно назвати цифру просто неможливо, так як ринок професійного обладнання розвивається стрімкими темпами, в тому числі він постійно надає нові технології і методи, таким чином, кінцева ціна буде ясна тільки при закупівлі. вартість необхідного косметологічного обладнання буде, варіюється приблизно до кількох тисяч доларів. Спочатку позначте мінімальний необхідний для функціонування кабінету перелік обладнання, після чого виходячи з бюджету, в тому числі і споживчого попиту, розширити цей перелік.

- сума для додаткового обладнання . Вам також знадобиться і інвестиції в косметологічні апарати, кушетки, а ще й стерилізатори не слід зовсім забувати і про додаткове обладнання, яке будуть потрібні в самому стандартному кабінеті косметології.

- сума, яка витратиться на закупівлю витратних матеріалів. Придбання одноразової продукції, необхідно також при виконанні різноманітних косметологічних процедур. Тому ви повинні розуміти, що чим вище буде рівень вашого салону краси, тим вище будуть відповідно витрати на закупівлю тих чи інших витратних матеріалів.

- сума, що йде на закупівлю косметичних засобів. Косметика обов'язково повинна відповідати рівню того салону де він відкривається, тому бажано мати ще й кілька косметичних марок. Раціонально буде ввести дві лінії косметичних засобів по кожному напрямку. Саме це дасть вашому клієнтові можливість вибору, що позитивно поставиться на сприйняття клієнтами.

найбільш ідеальним варіантом буде співвідношення двох марок косметики з одного класу, які між собою коливаються за ціною в діапазоні від 15-30%. Також знадобиться гармонійно підібрати лінії косметики, щоб залучати клієнтів добре впізнаваною маркою, а ще пропонувати суперновинка, яка і буде приваблива в процесі покупців, охочих випробувати новинки. Ваш клієнт повинен знати, що марка косметики такого типу є у Вас в салоні і придбати послугу на даній косметиці або придбати її для використання вдома. Витрати на закупівлю косметичних засобів зростуть в два рази.

- витрати йдуть на навчання персоналу. Фахівець не в силах провести прекрасну презентацію косметологічної послуги, зовсім не маючи інформації про неї. Через це дуже важливо поінформувати, в тому числі і навчити весь персонал необхідної специфіки, але також особливостям косметологічних процедур.

До навчання персоналу відноситься не тільки професійне навчання своїх фахівців, а ще й адміністраторів, так як такі люди беруть участь в презентації певних косметологічних процедур. Ще вам знадобиться подумати над тим, як стимулювати власний персонал для того щоб вони рекомендували косметологічні послуги клієнтам. При наявності винагороди фахівці нададуть можливість збільшити відвідуваність косметологічний кабінет.

- витрати на рекламу, але також на розкрутку. Не дуже складно створити власний косметологічний кабінет, як залучити в нього клієнтів і зробити його найбільш затребуваним. Для цього Вам знадобиться продумати, але також провести досить грамотну кампанію для реклами.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber