Після того як ви визначилися з місцем, де буде розташовуватися ваш салон краси варто провести маркетингове дослідження. Це потрібно зробити ще до того як ви вирішите придбати помешкання чи підпишіть договір оренди.
Слід з'ясувати наступне:
- кількість постійних жителів району;
- їх соціальне становище;
- найближчі прямі конкуренти;
- вартість і асортимент послуг, особливості опонентів;
- місця найбільшого потоку людей.
Варто розглянути можливість використання кафе і магазинів для просування свого закладу.
Не варто нехтувати опитуванням місцевих жителів, з'ясувати, що їм цікаво, в який салон вони б прийшли і як вони його собі уявляють.
Необхідно ознайомиться з конкурентами, дізнатися які фахівці у них працюють і які матеріали використовуються.
Варто проаналізувати варіанти розвитку району та його інфраструктури.
Після того як приміщення і місце буде знайдено, необхідно буде провести три етапи оцінки.
1. Оцінка конкурентів. Необхідно відвідати всі студії, розташовані поблизу. Це потрібно для того щоб дати відповіді на такі питання:
• Скільки закладів розташовано поблизу?
• Які послуги вони пропонують?
• Які слабкі і сильні сторони конкурентів?
При відвідуванні салонів варто звернути увагу чи багато тут клієнтів, задоволені вони якістю послуг, що надаються. Краще прийти в студію ввечері, так як саме в такий час відвідуваність буде максимальною. Подібне дослідження дозволить детально зрозуміти ринок району, наскільки тут затребувані ті чи інші процедури, які ви збираєтеся запропонувати.
2. Розробка карти. При формуванні карти слід позначити в ній вибране місце під салон краси і розташування конкурентів.
Навколо будь-якого салону краси формується певна зона впливу, яка складається з трьох підзон - ближній, середній і далекій. Знання розташування цих областей дозволить провести аналіз прибутковості. Прибуток від мешканців ближньої зони - 60-70%, середньої - 20%, далекій - 15%.
Ближня зона - це площа, яка знаходиться в радіусі одного кілометра від вашого салону краси.
Середня зона - 1-2 км для клієнтів, які використовують громадський транспорт або ходять пішки.
Близько 2-5 км для тих, хто має авто.
Дальня зона - займає 5-6 км для відвідувачів, які пересуваються пішки або на громадському транспорті.
Розміри зони залежать від розмірів самого закладу. Тобто якщо площа велика, то територія проживання клієнтів велика.
На карті стоїть позначити територію впливу з огляду на особливості зон впливу закладу конкурентів. Чим менше тут буде пересічний, тим краще.
Якщо зони правильно визначені, то вдасться вирахувати кількість жителів в кожній з них і їх приблизну купівельну спроможність.
3. Оцінка пішохідного та автомобільного потоків. Щоб визначити зони впливу варто підрахувати кількість людей і авто, які пройшли повз місце за годину. Щоб отримати більш точний результат варто провести дослідження кілька разів в різний час.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною все необхідне перукарське обладнання , За допомогою якого Ви будете завжди виглядати чудово!