ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Як можна ефективно достукатися до потенційних клієнтів вашого салону краси.

Как можно эффективно достучаться до потенциальных клиентов вашего салона красоты. Продовжуємо розмову про ефективну рекламу, і в даній статті ми з вам розглянемо другу складову - це канали доставки найбільш ефективного пропозиції дот клієнтів. Всі звикли називати це журналами, газетами, зовнішніми вивісками і так далі. Канал доставки є ефективним способом, за допомогою якого сам клієнт зможе детально познайомиться з вашим вигідним маркетинговим пропозицією. Внаслідок чого дуже важливо знати, яким же саме чином ви зможете достукатися до своїх вже існуючих або майбутніх потенційних клієнтів.

Давайте з вами розглянемо всі можливі канали доставки.

Зовнішня реклама - штендери, вивіски.

Це один з найбільш поширених варіантів, однак при цьому не найкращий. Зовнішня реклама вашого власного салону краси в основному приваблює тих людей, які повз проходять - тобто випадкових клієнтів. В основному, це та група, яка саме вибирає за ціною. А ЦЕ ОЗНАЧАЄ, ЩО ПРИ ПЕРШІЙ МОЖЛИВОСТІ ЗМОЖЕ ПІТИ ВІД ВАС В ІНШИЙ САЛОН КРАСИ, ДЕ ЦІНИ НИЖЧЕ. Звичайно ж, можуть бути і виключення - дивлячись на кого саме орієнтований ваш салон краси. Якщо це варіант економа, то величезна кількість ваших клієнтів прийдуть власне з вулиці. Для найбільш дорогих сегментів, головна мета зовнішньої реклами - це безсумнівну зручність для всіх ваших постійних клієнтів, щоб вони вас могли дуже легко знайти.

Сарафанне радіо або агентство ОБС (тобто одна бабуся сказала) або Циганська пошта.

Відмінний канал, яким все без винятку салон краси користуються. Деякі наші клієнти працюють тільки за рахунок сарафанного радіо і салон краси у них під зав'язку завжди забитий. В основному, клієнти за рекомендацією - це найкращі для вас і вашого салону краси клієнти. Вони спочатку вже вам довіряють, а це означає, вам буде набагато простіше їм зробити як першу так і всі наступні продажі своїх послуг і товарів.

Однак у сарафанного радіо існує одна малесенька проблемка - ви напевно не можете знати, коли до вас з даного каналу прийде клієнт. Вас можуть порекомендувати, а можуть цього і не зробити ... і ось ви сидите в очікуванні того, коли ж за рекомендацією прийдуть клієнти.

Що ж в цій ситуації робити?

А робити потрібно наступне: вводити систему, що дозволяє застосовувати сарафанне радіо на постійній основі. А це означає, що циганська пошта раз від разу не буде вистрілювати, а буде на регулярній основі приводити до вас постійних клієнтів - потік клієнтів ви заздалегідь зможете повністю контролювати.

Це величезна тема, але ось вам кілька натяків на те, як же стимулювати всіх своїх постійних клієнтів вас рекомендувати іншим людям:

1. Давайте своїм клієнтам, які вас рекомендують бонуси або просто від щирого серця дякуйте їх.

2. Давайте обов'язково бонуси тим клієнтам, хто приходить до вас по рекомендації.

3. Просіть клієнтів вас рекомендувати, пояснивши це тим, що ви на рекламу витрачатися не хочете, а краще замість цього зосередитеся на надання найбільш високого рівня сервісу для всіх своїх клієнтів.

Реалізувавши хоча б одну з вище перерахованих ідей, ви вже зможете не просто лише сидіти і чекати нових рекомендацій, а всіма силами стимулювати їх потік.

Інтернет - сайт салону краси, його обов'язкова розкрутка і контекстна реклама.

Величезна кількість салонів краси отримують близько 80% своїх клієнтів за допомогою інтернету. Даний канал вони використовують в якості самого основного засобу для залучення якомога більше клієнтів до себе в салон краси. Як приклад, салони краси «Апріорі» та «ОЛА» в місті Санкт-Петербурзі (наберіть просто в пошуковій системі Яндекс «Салон краси Санкт-Петербург»).

Основні переваги даного каналу полягають в тому, що він є відносно недорогим варіантом і працює на вас на цілодобовій основі. З огляду на все більшу і більшу на сьогодні поширення інтернету, ви ризикуєте втратити вкрай ласий шматочок.

Також дуже важливо розуміти, що інтернет - сайт - це не просто лише красива візитка, - це основний інструмент продажів послуг і товарів вашого власного салону краси.

Як же цього домогтися?

Додайте форму збору контактів всіх клієнтів в обмін на будь-який бонус. Наприклад, абсолютно безкоштовну книгу про те, як же правильно підібрати зачіску, вибрати найбільш кваліфікованого майстра або можете запропонувати подарунковий сертифікат на 50-100 рублів при відвідуванні надалі вашого салону краси.

В даному випадку, ви отримаєте реальний контакт клієнта, і далі вже зможете з ним цілком контактувати, а це означає, що на регулярній основі про себе йому нагадувати. І, врешті-решт, коли у вашого клієнта виникне будь-яка проблема, що стосується краси і здоров'я, як ви думаєте, куди ж він насамперед звернутися? Все правильно, саме до вас!

А якщо ви дасте йому ще й подарунковий сертифікат, наприклад, то відразу ж цим самим будете стимулювати його прийти до вас в салон краси ще раз. І це зробити не через один рік, а прямо зараз, оскільки подарунковий сертифікат діє лише протягом трьох тижнів.

Це всього лише маленька частина того, що ж можна зробити, щоб ваш інтернет сайт перетворити зі звичайної візитки, яких на сьогодні в інтернеті тисячі, повз яких кожен день проходять сотні тисяч людей, в який продає відмінний інструмент, який цих людей прямо до вас приведе!

Поштова пряма розсилка.

Всі ми один одному пишемо листи. Так чому б цей канал не використовувати для свого особистого бізнесу?

На території України поштова пряма розсилка поки що не отримала вкрай великого свого поширення, хоча її вже сьогодні багато банків починають активно застосовувати (Тінькоф.Кредітние системи) і багато страхових компаній (наприклад Чеська страхова). На заході ж ситуація зовсім інша - там велика частина саме малого бізнесу даний канал активно і ретельно використовують.

Чому ж такий хороший саме цей спосіб?

Якщо розглянути різноманітні варіанти продажу товарів і послуг клієнтам, тоді найбільш ефективним будуть саме прямі продажі наживо. Тобто коли ви щось продаєте людині при особистій зустрічі. Другим по ефективності варіантом є продаж по телефону. А третім - це продажі саме по пошті. Тобто, чим менше особистого контакту з клієнтом, тим набагато гірше сама ефективність.

Засоби масової інформації - журнали, газети, радіо, сувеніри, листівки, телебачення.

Це найбільш поширений канал реклами, проте його ефективність бажає кращого залишати. Якщо ж ви застосовуєте рекламу через ЗМІ, то у вас повинно бути дуже гарне маркетингове повідомлення і 100% попадання в вашу потенційну цільову аудиторію.

Інші бізнеси.

На сьогодні є величезна кількість бізнесів, які з вашою цільовою аудиторією працюють, але при цьому не є вашими прямими конкурентами. Наприклад, фітнес центри, туристичні фірми, магазини, ресторани, кафе, ... Загалом, все ті місця, де ваші потенційні клієнти можуть обслуговуватися.

Також можна розглянути й інші підприємства в індустрії краси, які надають послуги, яких ви не надаєте. Наприклад, якщо ви маєте студію засмаги, тоді ви зможете з будь-яким салоном краси, у якого немає солярію домовитися про обмін клієнтами. Або салон краси може стати офіційним партнером будь-якого медичного косметичного центру.

Отже, висновки.

Дуже важливо зрозуміти, що чим ви більше використовуєте каналів, тим більше ви зможете залучити до себе і до свого салону краси клієнтів. Дуже небезпечно мати всього лише один канал доставки вашої реклами і при цьому сподіватися тільки на нього. Його може найближчим часом і не стати або він перестане геть працювати.

Існує досить цікаве і веселе правило в будь-якому бізнесі - уникати саме числа 1. Це стосується і всіх співробітників, на яких і зав'язано величезне число ваших клієнтів (що ж буде, якщо такий співробітник розгорнеться і піде?), І найпопулярніших і затребуваних послуг ( а, що якщо вийде офіційне законне постанову, яка забороняє надання даної послуги або вводить обов'язкове ліцензування на него7?) .. те ж саме може статися і з вашою рекламою. Якщо одного варіанту не стане, який ви так старанно використовуєте, ви зможете втратити можливість залучення більшої кількості потенційних нових клієнтів.

Щоб цього не сталося, як раз і необхідно підстрахуватися масою різних способів. Щось може не спрацювати, а щось краще зможе спрацювати, ніж ви того чекали. Перевірити це можливо лише на власній практиці.

Якщо ви маєте величезну кількість різних каналів, через які до вас в салон краси і приходять клієнти, тоді для вас вже буде абсолютно не важливий мертвий сезон, коли всі інші, так би мовити, без діла сидять.

Якщо існують 15 ефективних способів залучення якомога більше потенційних клієнтів, то якщо один і перестане працювати, то це ніяк не зможе позначитися негативно на ваше власному бізнесі.

Всім удачі!

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber