На сьогоднішній день є дві головні стратегії по збільшенню середнього чека в салоні краси:
1. Пропозиція найбільш дорогої косметичної процедури.
2. Пропозиція різних супутніх косметологічних послуг.
Яким чином можна запропонувати супутню послугу?
Збільшити середній чек в будь-якому салоні краси можливо ще не початковому етапі самого запису клієнта. Коли клієнт записується на прийом в салон краси, ви відразу йому пропонуєте супутню косметичну послугу. Наприклад, записується клієнт на стрижку, а ви йому говорите: «Чи не хочете у нас зробити манікюр?». Дзвонить чоловік, і каже: «Хочу записатися на стрижку», а ви йому в відповідь: «Добре, а чи не хочете у нас зробити ще й професійний чоловічий манікюр? Якраз у нас досвідчений спеціаліст з манікюру на цей час вільний ».
Ви бачите, що жінка записується на фарбування волосся, можна також запропонувати їй зробити професійний манікюр. Або, навпаки, записується клієнт на манікюр, парафінотерапія, нарощування нігтів або покриття лаком, а ви у відповідь завжди пропонуйте якусь додаткову косметичну послугу.
Яким чином запропонувати більш дорогу косметичну послугу?
Якщо у вас, наприклад, є в наявності кілька категорій досвідчених фахівців, ви зможете відразу ж запропонувати клієнтам більш високу категорію. Наприклад, клієнт запитує: «А скільки точно ж варто стрижка в вашому салоні краси?». А ви відповідаєте «А у нас в салоні є в наявності кілька категорій досвідчених фахівців. Дозвольте я вам задам парочку питань, щоб запропонувати найкращий варіант для вас! ».
Далі задаємо стандартні питання: «Вам потрібно просто так підстригтися або підготується до якого-небудь спеціального або відповідального заходу?». Звичайно ж, клієнт вам щось відповідає. Ви говорите клієнтові, що у вас є категорії топ-майстрів, які є найкращими фахівцями в області стрижок, у них за плечима більше 10-ти років досвіду і вони - це саме те, що вам так необхідно, якщо ви так хочете створити приголомшливий, чудовий і новий образ. Якщо хочете більш дешевий і бюджетний варіант стрижки, то у в нашому салоні є звичайні, але не менш досвідчені майстри. Відповідно, клієнт хоча б знає про цей вибір.
Повністю готовий секрет по збільшенню середнього чека в салоні краси.
Як правило, проблема надзвичайно низького середнього чека в будь-якому салоні краси полягає не в тому, що у вас у вашому салоні щось не так, а саме в тому, що ви не пропонуєте всім своїм клієнтам більш дорогу косметичну послугу, а також додатковий сервіс або послуги.
Внаслідок чого, наводимо вам дієві рекомендації на рахунок того, як же збільшити середній чек в салоні краси:
1. У кожного разу, при здійсненні запису клієнта, коли останній телефонує і здійснює запис на конкретну косметологічну процедуру, запропонуйте йому обов'язково будь-яку додаткову послугу. Просто потрібно сказати одну лише нескладну фразу, коли дзвонить клієнт і записується, наприклад на стрижку, а ви йому говорите «Не хочете ще зробити до того ж і манікюр?» І все! Більше нічого не потрібно говорити!
2. Точно також, коли клієнт вже прийшов по запису до вас в салон краси, можна тут же йому запропонувати додаткові послуги при відвідуванні.
3. Більше того, іноді можна зробити відмінну трьох ходовки - коли дзвонить клієнт, або коли він приходить та ще й обслуговується у одного і того ж досвідченого фахівця, потрібно сказати «Тільки сьогодні ви зможете зробити манікюр з десяти відсотковою знижкою, оскільки ви у нас новий клієнт або ви у нас - в нашому салоні краси ще не робили процедуру манікюру! ».
Спробуйте слідувати даним дієвим рекомендацій і порад і побачите, що ваш середній чек 100% збільшиться!
Всім удачі!
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!