ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Як навчати персонал салону краси.

В процесі роботи будь-якого салону виникає потреба в підвищенні кваліфікації кожного співробітника. І тому ця тема стає досить актуальною в зв'язку зі значним посиленням конкуренції, в тому числі з підвищенням вимог до проведеного якості роботи з боку клієнтів.

Навчання відбувається:
• за рахунок самого співробітника;
• за рахунок самого підприємства;
• за рахунок взаємних вкладень.

Дані варіанти має і плюси, але також і мінуси.

1. Співробітник підвищує кваліфікацію і отримує нові навички за свій рахунок. Прагнення до отримання знань та нових навичок велике. Саме тому треба відпрацьовувати вкладені в себе кошти. І використання на практиці вже отриманих знань, а також навичок відбувається просто з максимальною ефективністю. Але застосовується даний варіант нечасто.

До даного «самофінансування» вдаються найчастіше фахівці, які мають величезний досвід і які заробили гроші на свій розвиток. Через те що для дуже молодого фахівця осилити самостійно оплату навчання досить важко, через те що грошей на розвиток ще зовсім накопичилося. У такому випадку з'являється негативний для роботодавця момент - труднощі в утриманні навчаючись за свій рахунок працівника на тому чи іншому підприємстві.

2. Співробітник отримує навчання за рахунок підприємства . Через те що бажання співробітника до навчання може бути не позитивним це не завжди проявляється прагнення до навчання, а віддача від саме такого навчання не завжди буває достатньо високою, але також тому, що співробітник трохи вкладав в даний процес. Стосується це і до ситуацій, які пов'язані з проведенням будь-яких тренінгів або ж корпоративного навчання. Співробітник при цьому буде зобов'язаний «відпрацювати» вкладені кошти в нього.

3. Оплата навчання співробітника навпіл. У наш час повірте це найперспективніший варіант, через те що його співробітник самостійно робить вкладення в самого себе, і при цьому підприємство зовсім не несе на собі всю фінансове навантаження. І тому як мотивація, так і віддача учня досить будуть високі.

У разі коли навчання відбувається за рахунок підприємства варто скласти з працівником учнівський договір, в якому підприємство повністю бере на себе матеріальні витрати для навчання даної людини, а після співробітник зобов'язаний відпрацювати на підприємстві певний час. Час такий відпрацювання буде залежати від величини вкладень в навчання.

Така норма була повністю затверджена чинним МК України та приймається до розгляду в судами, якщо трапляються випадки порушень подібного договору.

учнівський договір повністю гарантує того чи іншого підприємства відпрацювання співробітником обумовленого терміну після проведення навчання і саме так захищає свій салон, від звільнення даного фахівця за власним бажанням. Так як дані ситуації раніше відбувалися досить часто, що виробило у багатьох власників, досить негативне ставлення до вкладення своїх коштів у навчання свого персоналу. При цьому це надавало ще й дуже негативний вплив на весь салонний бізнес, через те що професійний рівень їхніх фахівців ріс зовсім недостатніми темпами.

Використовується ще один варіант страхування інвестицій в свій персонал. Оплата відбувається за рахунок підприємства, але в кінці кожного місяця з зарплати співробітника, який навчався, віднімаються певна сума в рахунок погашення боргу.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber