Організація продажів косметичної продукції для домашнього догляду в салонах краси викликає у директорів салонів, якщо не заперечення, то подив і скепсис.
Однак, в деяких салонах частка від таких продажів досягає іноді однієї третини від загального прибутку . Домагаються значних результатів ті, хто вміє не тільки уявити якийсь асортимент продукції, а й спонукати зробити покупку. А для цього потрібно, перш за все, зацікавити персонал, сконцентрувати його на вивченні попиту з боку клієнтів і пропозицій від виробників. Отримавши такі дані, сформувавши асортимент, постаратися зацікавити клієнтів за допомогою зручного і привабливого для них сервісу продажів. При цьому треба пам'ятати, що, сформувавши купівельний попит, не можна допустити ситуації, коли покупець готовий купити продукцію, а її в наявності немає, тобто треба потурбуватися безперервністю поставок, встановивши надійні зв'язки з постачальниками.
Описана методика умов і організація активних і ненав'язливих продажів засобів домашнього догляду в салоні, повинні бути сприйняті вашими адміністраторами та фахівцями. Їх треба мотивувати так, щоб вони хотіли і вміли це робити. Ця мотивація до активних продажів має два аспекти: матеріальний і нематеріальний. Матеріальною мотивацією буде відрахування 7-15% від суми продажів. Однак, треба пам'ятати, що такий матеріальний стимул діє не на всіх співробітників. Деяка частина персоналу за краще виконувати тільки свою основну роботу, знаходячи в ній спосіб самовираження, або вважає, що продавати соромно і не престижно. Якщо ж працівник націлений не тільки самовиразитися, але заробити додатково, він буде охоче і багато продавати.
поламати стереотипи і навчити співробітників методу активних продажів - це другий, нематеріальний аспект. Потрібно акцентувати увагу на ідеї турботи про клієнта, про допомогу салону у виконанні бажання клієнта бути красивим і здоровим, в тому числі і за допомогою засобів домашнього догляду. Про це треба обов'язково говорити на зборах колективу, тобто постійно підкреслювати ідею сервісного сенсу продажів засобів домашнього догляду.
Освоїти методи активних продажів співробітникам допоможуть і спеціальні бізнес-тренінги, на яких співробітників навчать психології встановлення контакту з клієнтом, методам вивчення і діагностики його потреб. Спілкуючись з клієнтом, вивчаючи його, завойовуючи його довіру через бездоганні сервісні манери, можна запропонувати йому кошти домашнього догляду і переконати зробити покупку. При цьому особливо важливо з розумінням ставитися до сумнівів клієнта, вміти розсіяти його побоювання, доброзичливо приймати заперечення і вміти переконати поміняти думку.
Щоб виключити стихійність в продажах, зробити їх керованими, потрібно розробити спеціальний документ, де детально описати правила продажу засобів домашнього догляду в салоні, що треба і чого не потрібно робити при продажах. Це дозволить не тільки аргументувати цей вид діяльності салону, але і додасть впевненості персоналу. Допоможе поєднувати сервісне обслуговування клієнтів в салоні з продажами косметичних засобів, що дозволяють продовжити в домашніх умовах роботу по досягненню основної мети клієнта бути здоровим і красивим.
Таким чином, щоб організувати успішний продаж косметичних засобів для домашнього догляду безпосередньо в салоні, потрібно:
1. Зацікавити співробітників матеріально нарахуванням відсотка від продажів.
2. Забезпечити навчання персоналу за допомогою бізнес-тренінгів.
3. Підібрати оптимальний асортимент пропонованої продукції, виходячи з переваг клієнтів.
4. Забезпечити надійність поставок.
5. Зробити привабливу рекламу.
6. Розробити та впровадити інструкцію по методам продажів, як одного з аспектів професійного обслуговування клієнтів у вашому салоні краси.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!