ru ua
Каталог
Як підвищити прибуток салону краси?

Як підвищити прибуток салону краси?

Как повысить прибыль салона красоты Скорочення витрат

Тут можна діяти за такими напрямками:

  • Зниження орендної плати. Потрібно проаналізувати кон'юнктуру ринку. Якщо пропозиція перевищує попит, то варто вимагати зниження ціни. Можна домовитися про орендні канікули, запропонувати власнику якусь перевагу замість зниження оренди. Щоб детально вивчити договір слід залучити юриста, щоб виключити витрати, які орендар не повинен відшкодовувати;
  • Перейти на іншу систему оподаткування податків. Індивідуальним підприємцям вигідніше працювати за патентом. Для товариств з обмеженою відповідальністю рекомендується обирати спрощену систему оподаткування;
  • Допоміжні і сторонні послуги. Для бухгалтера організувати віддалене робоче місце;
  • Знижки від постачальників. Не потрібно боятися просити про зниження ціни. Можна називати точні суми, щоб співрозмовник знав, що вам вигідно. Потрібно торгуватися з особою, яка приймає рішення. У переговорах не потрібно демонструвати свою нужду. Важливо зберегти партнерські відносини. В такому випадку будуть шанси на отримання знижки.

Збільшення середнього чека послуг

Показник визначається в результаті поділу виручки на кількість клієнтів в місяць. Завдання полягає в збільшенні грошового потоку від поточних відвідувачів. Якщо збільшити середній чек навіть на сотню, прибуток зросте на 5%. Такий ефект досягається без витрат на рекламу.

Потрібно навчати і мотивувати персонал продавати послуги. Цим повинні займатися майстри і адміністратори. Керівник може зіткнутися з такими психологічними бар'єрами:

  • Небажання нав'язування додаткову послугу клієнтові;
  • Страх відмови;
  • Думають за клієнта;
  • Відсутність знань щодо методів продажів;
  • Відсутність бажань і людська лінь.

Результат роботи персоналу залежить від керівника. Успіху досягають ті, хто має свої правила і критерії ефективності, хто зміг втілити в систему в життя.

Способи підвищення середнього чека:

  • Збільшення кількості товар і послуг;
  • Підвищення цін;
  • Пропозиція супутніх послуг і товарів.

Кожна стратегія повинна мати прописані скрипти. Персонал важливо навчити техніці продажів.

Збільшення продажів послуг і товарів

Головною проблемою є відсутність навичок і бажань продавати товар. Є ймовірність, що посаду займає не та людина, але частіше причина полягає у відсутності створених методів продажів і неправильної системі мотивації.

Адміністратор і майстри повинні розуміти, яких результатів від них чекають. Якщо можна створити зрозумілу систему продажів, то варто навчити співробітника, який буде виконувати цю роботу.

Для простоти оцінки результатів роботи варто продумати показники ефективності. Добре, якщо їх можна порахувати і виміряти реальними цифрами. Якщо продажами займаються кілька співробітників, то система мотивації повинна будуватися на справедливий розподіл винагороди.

Більшу частину прибуток забезпечують постійні клієнти. Для підвищення їх лояльності можна використовувати спеціальні карти і бонуси. Такі інструменти надають поступові матеріальні вигоди, якими можна скористатися в майбутньому. Бонусні програми стимулюють активність покупців. Бонусні програми дозволяють стимулювати купівельну активність.

Щоб збільшити кількість продажів товарів і послуг застосовуються перехресні продажі. Вони бувають внутрішніми і зовнішніми. У разі перших клієнту пропонується додаткова послуга, в другому випадку для досягнення спільної мети об'єднується кілька компаній.

Способи реалізації:

  • Продаж засобів для домашнього догляду до основної послуги;
  • Пропозиція покупки інструментів і матеріалів після процедури архітектури брів;
  • Педикюр в додаток до манікюру.

Люди частіше користуються пропозиціями зі знижкою.

Будь-які пропозиції повинні бути доречними. Для кожної процедури потрібно придумати додаткову. Всі маніпуляції повинні виконуватися в одному кабінеті, клієнт не повинен чекати майстра.

Для продажу дорожчого товару або послуги потрібно підвищити їх цінність

Продаж великої кількості товарів. Можна запропонувати клієнту придбати 3 товару за ціною 2.

Можна розробити сертифікат з пакетом послуг. Так вдасться отримати гроші відразу, а клієнт через час може скористатися процедурами за нижчою ціною.

При виборі стратегії підвищення прибутку салону краси потрібно завжди орієнтуватися на потреби цільової аудиторії. Важливо розробити свій унікальний асортиментний портфель.

Які витрати потрібно скоротити?

Не можна прибирати рекламу. Якщо бюджет обмежений, то статтю витрат необхідно оптимізувати, проаналізувавши і прибрати неефективні канали реклами.

Варіанти недорогої реклами:

  • Розміщення в інтернет-каталогах, картах. Багато людей шукають салони краси за географічним принципом. Розмістити можна самостійно, базове розміщення варто безкоштовно або буде потрібно заплатити невеликі гроші;
  • Використання соціальних мереж. Можна розміщувати цікаві публікації, акції, анонси процедур. Слід налаштувати таргетовану рекламу і постити їх;
  • Відгуки. Клієнти обирають салон краси за рекомендаціями в інтернеті. Відгуки можна розміщувати самостійно, дотримуючись запобіжних заходів;
  • Статті в інтернеті. Їх вартість відносно недорога і при грамотній оптимізації вона може потрапити в ТОП-10 пошукової видачі. Використовувати рекомендується кілька рекламних каналів. Їх грамотна комбінація забезпечить істотний приріст клієнтів. Потрібно контролювати зворотний зв'язок - кількість дзвінків, відвідувачів, середній чек.

рекомендації

Система продажів в салоні краси повинна бути прозорою і чіткою. Робота підпорядковується виробленому алгоритму. Кожен співробітник повинен бути зацікавлений в результаті.

Потрібно обов'язково оцінювати ефективність побудованої системи. Варто аналізувати вхідний потік, середній чек, покупку, повторні продажу, розмір прибутку. Якщо після впровадження заходів прибуток буде падати, то потрібно шукати слабкі місця. Так вдасться швидко усунути проблему, мінімізувавши ризики краху системи продажів.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *