Коли навчання адміністратора салону краси підійшло до завершення, закінчилися всі тренінги, лекції, семінари, він повертається в рідний салон краси з отриманими знаннями. Керівник живить надії, що прибуток салон краси зросте, адже він вклав кошти і чекає, що витрачені гроші приведуть до притоку нових клієнтів і зростання доходу. У керівника можуть виникати сумніви:
Чи справді адміністратор засвоїв отримані знання?
Чи зможе він застосувати їх на практиці?
Чи став він більш компетентним?
Освоїв чи техніку продажів?
Чи навчився вирішувати конфліктні ситуації і правильно спілкуватися з клієнтами?
Всі ці та багато інших питань хвилюють керівників салонів краси. Є методики, які можуть допомогти перевірити, чи було корисно навчання для адміністратора.
Найбільш популярні способи:
- "Таємний покупець";
- Впровадження КРI.
Багато керівників салонів краси переконані, що їх адміністратори справляються зі своєю роботою, викладаються на всі 100%, продають, умовляють клієнтів на додаткові послуги, активно консультують і переконують. Після відвідування салону «таємним покупцем» з'ясовується зворотне: адміністратор грубий з клієнтом, не знає послуг і товарів, які не здатний чітко висловити свої думки. В результаті керівник втрачає прибуток.
Чим хороша методика «Таємний покупець»:
- Можливість оцінки якості спілкування фахівців салону краси по телефону і при особистій бесіді;
- Оцінка професійної підготовки працівників;
- Перевірка дотримання внутрішніх регламентів і стандартів обслуговування відвідувачів;
- Визначення помилок, через які потенційний клієнт не ставати реальним;
- Виявлення інших факторів, які не дають результату і не приносять прибуток салону краси.
КРІ - ключові показники старанності. За цим показником вдається контролювати досягнення поставлених результатів. З їх допомогою вдається складати плани для кожного співробітника, які націлені на досягнення загального результату.
У власника салону краси є індивідуальна мета, яка полягає в збільшенні прибутку. Його особисте досягнення - ефективність, як керівника. Для цього потрібно збільшити продажі, кількість клієнтів, середній чек. Це забезпечується за рахунок високої якості обслуговування, хорошого сервісу, надання послуг. Все це відповідальність співробітників.
Салонний бізнес є сферою послуг, де дуже складно переоцінити значення комунікації між людьми. Показники КРІ припускають постійну взаємодію між людьми, керівником і підлеглими з питань досягнення цілей. Самою пространения проблемою при впровадженні КРІ - являються стереотипи, що склалися і звички в роботі. Наприклад, якщо в закладі не плануються завдання, відсутня розташування цікавитися думкою клієнта, то адаптація по КРІ буде складною.
Навіть для невеликого салону краси впровадження головних показників КРІ може дати хороші результати і визначити внутрішні резерви для досягнення хороших результатів і визначення внутрішніх резервів для збільшення доходу. Команда може вважатися ефективною, якщо вона досягає поставлених цілей. Вони контролюються КРІ-індикаторами. КРІ - це факти і статистика. Відштовхуючись від цих показників можна приймати правильні рішення і ефективно керувати бізнесом. Якщо показники збільшуються, це говорить про те, що керівник салону все робить правильно. Якщо показники знижуються або залишаються на колишньому рівні, то знижується рівень сервісу або якості.
Існує матриця КРІ. Це матриця відповідальності адміністратора закладу, яка містить розрахунки і аналіз показників, що відповідають основним завданням адміністратора:
- Досягнення запланованого прибутку;
- Виконання обсягу вихідних дзвінків;
- Професійна консультація клієнтів по телефону;
- Адміністративна робота;
- Виконання завдань, поставлених керівництвом.
У КРІ-матриці всі ці показники об'єднуються в загальний результат, який впливає на заробітну плату працівника. Кожен показник має своє планове і фактичне значення, а також вага. В результаті роботу адміністратора дуже легко виміряти.
Після навчання адміністратора виручка салону краси може збільшуватися на 40%, а завантаженість майстрів - на 30% за рахунок збільшення кількості клієнтів і затребуваності послуг.
Професійний адміністратор повинен знати по імені постійних клієнтів, пам'ятати їх переваги, загальні теми для розмови, що можна запропонувати, порадити. Адміністратор повинен відчувати клієнта.
Керівники досить часто намагаються заощадити на навчанні адміністраторів, вважаючи, що вони будуть працювати на благо салону з особистих мотивів, але це не так.
В даний час в салонах краси близько 90% фахівців не пройшли навчання і нічого не знають про ефективну роботу. Додатково до всього, в салонах відсутні будь-які стандарти спілкування, внутрішній регламент. Подібне призводить до того, що час йде, зусиль вкладено багато, а доходу немає.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!