ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Як керівнику салону краси не допустити конфліктів в колективі?

Как руководителю салона красоты не допустить конфликтов в коллективе? Робота керівника салону краси складна не тільки фізично, а й емоційно.

Кожен майстер - це окрема особистість зі своїм характером, звичками і особливостями. Тому необхідно знайти підхід до кожного, але при цьому не можна забувати про інтереси салону.

Перед управленцае стоять певні завдання, серед яких - створення всіх умов для роботи співробітників і дружньої атмосфери в колективі.

З якими ж труднощами на шляху до цієї мети може зіткнутися керівник?

1. Як правило, співробітниками салону краси зазвичай виступають жінки, а жіночий колектив неможливо уявити без інтриг, скандалів і пліток. Грамотний керівник повинен зуміти дозволити подібні ситуації ще на етапі їх зародження.

Як же не допустити скандалів і інтриг?

Варто встановити договірні відносини між керівником і співробітниками. Варто завжди бути в курсі подій проходять в салоні краси і брати безпосередню участь у вирішенні конфліктів.

2. Прийом на роботу розкрученого майстра, який має свою клієнтську базу і великий досвід роботи. Салони зазвичай дорожать такими майстрами і виконують всі його вимоги і побажання, починаючи від окремого робочого місця і закінчуючи різними дорогими аксесуарами. Для молодих не дуже досвідчених співробітників умови роботи будуть набагато гірше - один кабінет на кілька людей, застаріле обладнання і т.д.

Поступово ці молоді співробітники накопичать собі клієнтську базу і захочуть також відігравати важливу роль в салоні. Але рідко хто з них скаже про це відкрито, вони будуть висловлювати невдоволення між собою. Поступово це невдоволення стане сприятливим грунтом для конфлікту. Надалі цей конфлікт може спровокувати відхід майстра з салону.

Як не допустити подібну ситуацію?

Все просто - варто ставитися до всіх майстрам однаково, нікого не виділяючи. Всі майстри повинні мати однакові умови роботи. Заохочення і покарання повинні однаковою мірою поширюватися як на молодих, так і на досвідчених співробітників.

3. У салоні краси з'явився новий конфліктний майстер. Він виступає підбурювачем всього колективу. Тут приходить на розум вислів про те, що одна ложка дьогтю може зіпсувати бочку меду. Провідні майстри можуть покинути салон. Тому варто скористатися рекомендаціями по підбору персоналу і відсіяти тих, хто відрізняється підвищеною конфліктністю.

Як вирішити це питання?

У такій ситуації існують два розвитку подій - керівник може брати участь в конфліктах або звільнити співробітника. При виборі другого варіанту варто розуміти, що салон втратить частину клієнтів, але зате повернеться нормальна спокійна атмосфера.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber