ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Як салону краси протриматися в кризу?

Как салону красоты продержаться в кризис Більшість власників бізнесу при слові «криза» відчувають панічний страх. Досвідчені бізнесмени неодноразово стикалися з кризою, тому знають, що це не тільки труднощі і ризики, але також можливості і шанси закласти основу для подальшого успіху. Криза є цікавим часом, яке до того ж тривати не завжди. У цій статті будуть розказані поради про те, як протриматися в кризу.

концептуальний криза

Такий вид кризи зароджується на етапах створення підприємства. Подібна криза є найбільш серйозним, адже обумовлений неписьменним вибором концепції закладу.

Подібна помилка призводить до кризової ситуації і жалюгідного існування. Проблема полягає у відсутності унікальної торговельної пропозиції, родзинки, брак досвіду у керівника, нерозумінні особливостей цієї сфери.

Кожен салон краси хоче протриматися в кризу, для подолання такої ситуації потрібно спочатку розробити нову концепцію. Але цей крок повинен стати ключовим на етапі відкриття закладу. Концепція бізнесу являє собою документ, в якому власник перераховує основні риси планованої діяльності. Потрібно максимально розглянути компанії на ринку, поцікавитися бажаннями клієнтів і тільки після цього почати розробляти унікальна торгова пропозиція. Це дозволить відшукати на ринку вільну нішу.

маркетинговий криза

Криза дає про себе знати після відкриття підприємства. Він небезпечний тим, що непрофесіоналові досить складно визначити причину. Маркетинговий криза пов'язана з неправильно розробленою концепцією. А якщо висловлюватися точніше, то суть криється в помилковому визначенні цільової аудиторії, розташування, рівня закладу, опрацьованою маркетинговій політиці. В результаті - неефективна рекламна кампанія і відсутність бюджету на рекламу.

Для вирішення проблеми проводитися аналіз ринку, здійснюється страхування від провальних проектів. На вивчення ринку потрібно чимало часу, як і для внесення поправок в роботу закладу з урахуванням тенденцій і переваг відвідувачів. Крім усього при такому вигляді кризи важливо стежити за ефективністю рекламної кампанії. Так вдасться внести зміни в маркетингову політику і знайти способи вижити під час кризи.

Економічна криза

В такому випадку керуючий розуміє, що бізнес приносить менше віддачі, ніж та, яку можна отримати без ризику і проблем. При цьому постійно відчувається нестача оборотних коштів, заклад працює в півсили, повільно вдосконалюючись.

Таке трапляється з бізнесом через підвищеного рівня витрат. До них належать неписьменні вкладення, які заважають салону краси вижити під час кризи. Найчастіше це високий% майстрам, дорогі витратні матеріали, дорога оренда, податки, великі витрати на сервіс, просування. Криза може загрожувати підприємству, якщо вчасно не був складений бізнес-план, неправильно розрахована рентабельність і окупність, було неправильно фінансове планування.

Важливим у вирішенні проблеми є створення фінансового плану подальшої роботи закладу. Власник спочатку не розуміє всіх аспектів функціонування цього бізнесу, що призводить до негативних наслідків. Потрібно розрахувати собівартість і рентабельність всіх послуг, переглянути змінні і постійні витрати. Головне завдання керівника полягає в збільшенні валової виручки.

Кадрова криза

Такий варіант кризи є найчастішим, адже пов'язаний з нестачею досвідчених кадрів і моральної залежністю від них.

Так як салону потрібно вижити в кризу варто знати причини його виникнення. До них належать: недостатня кваліфікація набраних співробітників, неможливість їх заміни більш досвідченими. Додатково до всього, серйозно впливає на ситуацію в неправильній кадровій політиці, брак правильного управління, системи покарань, преміювання. Досить часто керівництву не виходить викорінити крадіжки витратних матеріалів та відведення клієнтів. Щоб врятувати бізнес потрібно переглянути трудові договори, обов'язки, ввести норми і правила, підвищити кваліфікацію працівників, запастися кадровим резервом, стежити за роботою співробітників, проводити тренінги і семінари.

Організаційна криза

Він ще називається управлінською кризою. Така криза дає про себе знати в перший рік існування закладу і є переломним в його роботі.

Найпоширеніші причини кризи:

  • Недостатня компетентність керуючих в сфері краси, яка не дозволяє просунути салон, залучити й утримати кадри;
  • Відсутність чіткого плану сервісних заходів;
  • Неефективний контроль і облік, який призводить до крадіжок, відведенню відвідувачів.

Варіанти вирішення кризи:

  • Постійно контролювати ситуацію;
  • Розробка посадових інструкцій;
  • Розробка регламенту відносин всередині салону;
  • Проведення заходів по залученню і обслуговуванню відвідувачів;
  • Внесення змін до системи знижок і бонусів.

Виробничо-комерційний криза

Після того як звичні для салону краси методи перестають допомагати вижити, настає криза виживання. Подібна ситуація спостерігається після третього року існування закладу.

За цей час встигають з'явитися конкуренти, з якими не вдається ефективно конкурувати, надаючи пропозиції відповідні попиту. Застосування старих технологій, відмова від нових методик, обладнання, продаж домашніх засобів - все це послаблює салон. Заклад втрачає отримані позиції і свій сегмент.

Тут допоможе абсолютна або часткова реорганізація закладу і його відділів. Складовою перетворень ставати придбання сучасної техніки, впровадження нових технологій, додаткове навчання персоналу, аналіз системи продажів і подальше їх зміна.

Психологічна криза

Його суть полягає в розбіжності реального та очікуваного результатів. Найчастіше власники подібних закладів не приділяють належної уваги серйозність даного бізнесу, вони представляють життя закладу в рожевому кольорі. Через рік бізнесмени стикаються з реальною картиною, яка істотно відрізняється від перспектив.

Причини розвитку цього виду кризи:

  • Брак знань у власника про даному сегменті;
  • Нездатність бізнесмена здійснювати щоденну, скрупульозну підтримку компанії;
  • Недостатня кваліфікація власника для утримання позицій салону в умовах конкуренції;
  • Збільшення власника іншою справою.

Що ж робити, щоб салон краси вижив в умовах психологічного кризи? Хорошим варіантом стане прийом на роботу керівника, який буде зацікавлений в зростанні доходів, також можна вдатися до послуг професійної консалтингової фірми, що спеціалізується на б'юті-сфері. Безумовно розповісти про всі причини кризи в салоні краси не представляється можливим, адже постійно виникають проблеми і труднощі. Потрібно чітко усвідомлювати, що проблеми і кризи самі по собі не зникнуть і потрібно буде робити якісь зусилля для їх вирішення.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_2017_nk
Безкоштовна доставка Колір екошкіри на вибір Ідеально для жіночої зали...
16 758 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
Гідравліка. Колір чорний; Підстава: пятилучье / диск;
6 300 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. AA_vm_728
колір на вибір. висота: 200 см; ширина: 75 см; глибина:...
4 988 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. SD_denic_plus
5 висувних ящиків; Каркас: метал; Ящики: пластик; Колеса: прогумовані; Розміри:...
3 591 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber