Найперше - це акція для того, щоб залучити нових клієнтів (відвідувачів), а також стимулювати повторні візити цих самих клієнтів. Вони ніяк не заробляють на цих 2-х чашках кави (звичайно ж існує мала прибуток .. проте сенс скоєно не в цьому), які в акції пропонуються. Це всього лише відмінний привід, щоб побільше відвідувачів привести в кав'ярню. А вже коли відвідувач все таки прийшов, то йому запропонувати поїсти і пиріжок і щось інше з їжі, оскільки він собі до кави точно вже щось замовить, а в наступний раз ще й з друзями прийде. А якщо сюди додати ще флаєра на знижку, за яким можна купити щось за невелику суму, то це взагалі чудово. А ось на листівках то і робляться деньгі.Самое перше - це акція для того, щоб залучити нових клієнтів (відвідувачів), а також стимулювати повторні візити цих самих клієнтів. Вони ніяк не заробляють на цих 2-х чашках кави (звичайно ж існує мала прибуток .. проте сенс скоєно не в цьому), які в акції пропонуються. Це всього лише відмінний привід, щоб побільше відвідувачів привести в кав'ярню. А вже коли відвідувач все таки прийшов, то йому запропонувати поїсти і пиріжок і щось інше з їжі, оскільки він собі до кави точно вже щось замовить, а в наступний раз ще й з друзями прийде. А якщо сюди додати ще флаєра на знижку, за яким можна купити щось за невелику знижку, то це взагалі чудово. А ось на листівках то і робляться гроші.
Хто - то може заперечити - величезна кількість клієнтів будуть використовувати тільки флаєр і не будуть більше нічого купувати. ТАК! Однак у вас при цьому більше буде тих клієнтів, хто купить щось ще. Оскільки якщо ми не заробляємо на відвідуванні, то просто варто заповнити кав'ярню відвідувачами - що також добре, оскільки у нас завжди є люди, у нас повний ажіотаж, а це значить, що у нас дуже цікаво і одні люди починають притягувати інших людей ... ну в Загалом, ви все зрозуміли. Звичайно ж, більше тих, хто купить щось ще, і тут те, що говорять офіціанти грає не останню роль. А в цілому, виходить так, що вони за допомогою даної акції свої продажі піднімають на гідний рівень.
Друге - вони всюди роздають свої флаєри з акцією - у метро, на вулиці, біля ескалаторів, в торгових центрах, на парковках, на виході з магазинів, у театральних кас. Тобто абсолютно всі точки потоку потенційних клієнтів задіяні і по повній використовуються. Вони в своїх кав'ярнях дані акції не сховали, не просто на столиках розмістили рекламки - немає ... вони запустили рекламну масову компанію з даними привабливою пропозицією. Ось тому вона то і працює, а також заповнює кав'ярні величезною кількістю відвідувачів.
Трете - після розрахунку разом з чеком клієнту приносять такий же флаєр, щоб ви як то ще зайшли до них у кав'ярню. Це, нас, як раз дуже вразило ... здавалося б, навіщо ще й мені роздавати флаєр, з яким я до них і так прийшов. А немає, - використовував один, отримай в подарунок ще один. Нам абсолютно не шкода, найголовніше, щоб ти до нас ще раз прийшов - ми тебе завжди дуже раді бачити. Просто! Класно! І найголовніше - це цілком працює !.
А тепер у нас є питання до вас - як ви думаєте, як це можна в вашому салоні краси застосувати? Ми впевнені - ви тепер цілком знаєте на це питання відповідь!
Однак ось вам про всяк випадок відповідь:
1. Варто замінити пропозицію по чашечці кави на «запишіться на манікюр, а педикюр отримаєте в подарунок», або «запишіться на манікюр, а малюнок на нігті отримаєте в подарунок». Або придумайте щось інше.
2. Надрукуйте якомога більше флаєрів з даною пропозицією і розкладіть їх все по всьому своєму салону краси, почніть їх роздавати на вулиці і розкладати в тих місцях, де скупчується багато ваших потенційних клієнтів.
3. Кожному клієнту, який приходить до вас в салон краси видавайте даний флаєр з пропозицією про акцію.
Всім удачі!
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!