Одне з головних пунктів при створенні салонного бізнесу - вибір спеціального обладнання. Кожна зона вимагає особливої техніки починаючи від меблів, ширми, масажного столу і т.п. закінчуючи рушниками і серветками. Для перукаря необхідно 29 одиниць обладнання, з косметологічним обладнанням складніше - списки йдуть в кілька листів, не можна забувати про обладнання для стереалізаціі. Вибір великий, бо ринок даної техніки досить великий: від компаній-новачків, до вже "старичків" компаній, але потрібно вдатися до певних правил.
Правила вибору
Інформаційна розвідка - це пошук інформації в надрах Інтернету.
На сьогоднішньому етапі без професіоналів правильно підібрати техніку вкрай складно, межує з неможливо, однак і за участю фахівців необхідно знати основні дані, щоб в разі чого обґрунтувати своє остаточне рішення.
Допоможуть в цьому також професійні журнали, розсилка власників салонів. Існують також так звані "Інтернет-виставки" салонного обладнання, а також виставки в реальному житті, можна зібрати буклети, прайс-листи, дивитися демонстрацію процедур, навіть спробувати себе в якості "піддослідного кролика".
Тихіше їдеш далі будеш.
В наш час є одна особливість, яка відома всім і кожному, що розповсюджується по всьому світу зі швидкістю звуку, і з такою ж швидкістю набридає - реклама. Не завжди вигідно те, що блищить на екрані телевізора! Крім того, існують так звані маркетингові гри зі знижками, розстрочками і акціями, які, здавалося б, так ваблять, а насправді метою продавців завжди було одне - продати. Тому не варто зі знижкою в 90% купувати абсолютно непотрібну річ - вона тому і з такою знижкою. Покупки не слід здійснювати під час музичних пауз, в жарі і тісноті - все це відволікає від того, чого вони сюди прийшли, тому покупки при таких обставинах не завжди результативні. Найкраще вивчити прайс-листи та буклети будинку, в спокійній обстановці.
В єдиному дусі, в єдиному стилі.
Дуже важливо складати єдину картину, дорожче - не означає краще. Стиль повинен бути збережений у всьому: якщо салон краси бізнес-класу, то китайське обладнання там вельми і вельми недоречно. І навпаки, в разі, якщо все в однім дусі, який може бути і дорогим, але крісла, припустимо, дешеві - купувати дорогі і в іншому стилі загрожує несмаком. Єдність додасть більш ефектне враження, ніж дорожнеча.
В єдиному дусі на благо клієнта.
Стиль - добре, але при підборі обладнання для салону, необхідно також враховувати ефективність сумісності деяких процедур. Так, наприклад, міостимуляція підкріплюється лимфодренажем, а це означає, що найкраще обзавестися цією технікою разом, і для салону вигідно, і для клієнта. Однак повернувшись трохи вище, знову ж таки, краще не поспішати - деякі процедури несумісні один з одним, тоді на "непотрібних" апаратах можна заощадити ..
Клієнти і персонал.
Пацієнти повинні бути задоволені всім - кушетки не повинні скрипіти, розламуватися навпіл, навіть якщо людина важить понад 100 кг, інакше він більше не прийде, незадоволений і роздратований. Це ж стосується і косметологів, тобто фахівців, які виконують процедури - втомлені і з затерплими кінцівками вони навряд чи будуть привітні, люб'язні і навряд чи будуть якісно виконувати роботу.
ремонт
Ніщо не вічне, а тому варто серйозно задуматися над тим, як уникнути простою виробництва, можливо слід поцікавитися у постачальника про профілактичне обслуговування і ремонт.
Ціна якість
Дороге - не означає якісне, тому слід шукати щось середнє між дорогим і дешевим, однак якщо ціна низька - якість на нулі, а якщо якість на вищій планці - ціна може бути "кусючою". Також не варто забувати про поточні витрати по утриманню, де необхідні, наприклад, спеціальні костюми (не найдешевше задоволення), не кажучи вже про таку мелочевке, як серветки і халати.
Без болю, без залишкових ефектів, але з результатом!
Репутація, яку пору року, сезон або не сезон, розташування географічно - зрозуміло, все впливає на кількість клієнтів салону. Але не варто забувати про безболісності та ефективності процедури - якщо пацієнт відчуває щось неприємне, завдається шкода його здоров'ю, його не буде хвилювати, що це 2% з мільйона - скандал неминучий. Як і шкоди репутації.
Досвід - найголовніше
Яким би якісним не було обладнання у порівняно недавно створених компаній - у первинних ізобреталей вона буде завжди на відсоток краще, за рахунок досвіду. Пройшовши шлях від елементарного солярію, до більш просунутого - компанія Х продасть кращу техніку, ніж компанія У, яка продає даний товар на рік менше.
Не слід вчитися тільки на своііх помилки або копіювати у конкурентів добре працює, тим більше купувати обладнання під фахівця (просто не продуктивно) або довіряти продавцям техніки - все приследуют власні цілі, які не завжди можуть збігатися з потрібними.
наостанок
На жаль, на сьогоднішній день немає таких постачальників, які могли б повністю забезпечити обладнанням - доводиться збирати його у різних компаній, по 2-3, а іноді і по одній одиниці. Однак не варто засмучуватися - час не стоїть на місці, а з ним і прогрес і в найближчому майбутньому створення салонного бізнесу стане максимально зручним.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати обладнання для салону краси на будь-який смак, відмінної якості і за доступною ціною!