Розглянемо правила вибору салону, щоб правильно розпорядитися фінансовими ресурсами, вкласти кошти в свою зовнішність і здоров'я, а не пустити гроші на вітер. Тому найкращим варіантом салону, який підійде саме вам, є той салон, в якому всі ваші п'ять почуттів відчувають насолоду, а ви отримуєте виключно позитивні емоції.
Розглянемо шість почуттів, які впливають на відчуття комфорту в салоні.
1. Запах. Перше, що ми відчуваємо, увійшовши в приміщення це запах. Коли, ви увійшли в салон, зверніть увагу приємний чи запах в приміщенні. Увійшовши в салон представницького класу, завжди відчувається запах свіжості, гарного парфуму, ароматичних паличок або ароматичних масел, якщо в перелік послуг салону входять східні масажні практики.
2. Загальний вигляд. Увійшовши, в новий салон клієнти з інтересом оглядають дизайн і інтер'єр. Будь-якому клієнту хочеться перебувати в презентабельному салоні, в якому краса простежується до найдрібніших деталей, і немає неакуратних дрібниць, які кидаються в очі і псують загальне враження від салону. Багато хто думає, що досить купити дорогу стійку адміністратора, хороший шкіряний диван та інші. Безумовно, це потрібно для салону, але це є недостатнім для салонів класу-люкс. Зверніть увагу на наступні деталі в салоні: чи є живі квіти, а не штучні; чи є в інтер'єрі салону цікаві і незвичайні деталі, які додають йому родзинку; також зверніть увагу на форму працівників салону. Наприклад, в одному з кабінетів для процедур замість вікна представлена фотопанорама у вигляді маслинової пейзажу, повірте, така картинка порадує око клієнта.
3. Звук. Гучні розмови, галаслива музика є неприпустимим для будь-якого СПА-салону. Адже клієнти прийшли до вас, не тільки того щоб стати красивіше, а також, щоб розслабитися і відпочити від повсякденності, а персонал повинен чітко і зосереджено виконувати свою роботу, а шум є перешкодою для виконання цих цілей. У чому полягає відмінна риса хорошого СПА-салону? Персонал салону завжди поцікавиться у своїх відвідувачів чи подобається їм звучить музика, або запропонує вибрати якусь іншу або просто дозволить насолодитися тишею.
4. Тактильні відчуття. Кажуть, що визначити добре виконана процедура чи ні можна за станом клієнта під час процедури. Якщо під час проведення процедури клієнта хилить в сон - це значить, що майстер прекрасно знає свою справу, а його руки і енергетика підходять клієнту.
5. Безпека. Природно, що в салоні повинна бути кришталева чистота. І це стосується не тільки візуального прояву. Салон в обов'язковому порядку повинен дотримуватися санітарно-гігієнічних норм в обробці інструментів, якість води. Для цього над салоном повинен проводитися регулярний контроль з боку санепідемстанції. Так власник, працівники та найголовніше відвідувачі салону будуть впевнені в чистоті і стерильності установи.
6. Професіоналізм персоналу. Для того, щоб упевнитися в професійності майстра салону досить запитати які марки косметичних засобів представлені в їх салоні, чим вони гарні і підійдуть вони саме вам. Після проведення процедури дайте собі відповідь на питання - чи задоволені ви результатом проведеної процедури? Як ви оцінюєте рівень професіоналізму персоналу салону?
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!