ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Як витримати запланований графік

Как выдержать запланированный график Навіть ідеально складений графік роботи може розлетітися, якщо клієнти спізнюються. Якщо один клієнт запізнився на свою процедуру по догляду за ногами і масаж на двадцять хвилин. А тривалість процедури повинна складати півтори години. З цього випливає, що майстер не може почати вчасно сеанс, а через півтори години записаний наступний клієнт.

Тому виходить, що на проведення процедури залишається трохи більше ніж годину. І тут виникає питання, як вчинити в даній ситуації, яка виникає досить часто в салонах? Головне, залишатися доброзичливим і спокійним і не дати втягнути себе в обговорення причин запізнення, навіть якщо вони дуже важливі. Адже в даний момент ніякі причини вже не мають значення. Ви повинні твердо повідомити свого клієнта, що він повинен відмовитися від запланованого масажу, оскільки Ви не зможете вчасно почати слдующій сеанс.

Але варто зауважити, що в даній ситуації ви ризикуєте втратити свого клієнта. З цього випливає, що з-за кожного запізнився клієнта потрібно йти на жертви, і ризикувати роботою. Перед цим слід оцінити всю ситуацію в цілому: якщо всі інші клієнти прийшли чітко по запису на свою процедуру будуть повідомлені, що вони повинні чекати цілих двадцять хвилин, то вони мають повне право висловити своє невдоволення даною ситуацією. Пам'ятайте, якщо ви завжди будете рахуватися з клієнтом який спізнюється то рано чи пізно втратите того, який приходить завжди вчасно. Все просто: не бійтеся висловити своє невдоволення клієнта, який регулярно спізнюється і не бійтеся його втратити. Якщо Ви хороший майстер, і Вас цінують, то навіть самий легковажний Клієнт буде приходити вчасно і обов'язково візьме до уваги Ваші справедливі зауваження.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber