Базою для будь-якого салонного бізнесу повинна бути обов'язково клієнтоорієнтована концепція , Створювана на підставі досліджень. спочатку вам варто вивчити стану, та й тенденції ринку, а ще глобальний маркетинг. Далі варто провести дослідження найближче оточення майбутнього салону краси , Це означає, що варто дізнатися локальний маркетинг і виявлення потенційного клієнта, в тому числі і потенційних конкурентів. Далі знадобиться мати найменше уявлення про динаміки, що впливає на зміни клієнтів створюваного салону. На всіх наявних етапах проведення дослідження, в тому числі і в процесі організації бізнес-концепції знадобиться професійний маркетолог .
Проект салону краси - пряме здійснення концепції всіх раніше запланованих рішень - повна організація простору. базою проекту , Але також його основним етапом бути технологічний проект, що виконується не архітектор-дизайнером, а технологом салонного бізнесу. головним завданням буде виконання функціонального зонування з оптимізацією використовуваних площ, але також поділ потоків персоналу і клієнтів в салоні. Найголовнішим грамотно побудувати технологічний проект заощадити час, в тому числі і простір. Однак побудований неграмотно - може просто напросто закласти бомбу уповільненої процесу. Основною помилкою при проектуванні може стати те , Що проект буде виконувати саме дизайнер, який зовсім не володіє необхідними знаннями в технологій організацій. Але також і в виконань послуг на підприємствах, які займаються красою.
Щоб побудувати найбільш ефективний бізнес, обов'язково необхідна спеціальна команда з кваліфікованих фахівців:
- маркетологи, досліджувані ринок, які створять бізнес-концепцію;
- технологи, створюють бізнес-простір;
- фахівці з брендінгу, що створюють шикарний образ Вашого салону;
- дизайнери, що створять простір як гармонії, так і комфорту;
- економісти, для рентабельності та окупності проекту салону.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!