Ми не хотіли говорити про те, що величезна кількість салонів краси мало того, що не вийшли в соціальні мережі, у них ще немає і нормального сайту. Однак одне іншому скоєно не заважає - і якщо у вас до сайту ще не дійшли руки, то можете сміливо почати з групи в будь-яких наявних на сьогодні соціальних мережах (потім ще й сайт зробите).
Так-так, ви анітрохи не помилилися, ще раз повторимо - «Якщо ви не маєте свого власного сайту, то можете сміливо створювати групу в Facebook або ВКонтакте. Вся справа полягає в тому, що сама робота груп є такою, що дозволяє організувати автономне присутність в мережі Інтернет, впритул до організації магазину - онлайн з прийомом і оплатою всіх замовлень прямо в цій соціальній мережі.
Так що, якщо ви не маєте свого сайту і групи, тоді сміливо заходите на facebook.com або vk.com і реєструйте спочатку особисті акаунти, а в наслідку вже і групи для свого власного салону краси.
А так у вас вже є групи ВКонтакте і на Facebook? Так - тільки все це було дуже давно і не правда.
Як зазвичай здійснюється поява нового салону краси в різних соціальних мережах? Все дуже просто - десь прочитали статтю або анонс про те, що соціальні мережі на сьогоднішній день - це модно і начебто як може принести в бізнес нових клієнтів. І толком скоєно не розуміючи, як же там працювати - ми, стрімголов мчимо відразу відкривати акаунти в Facebook і ВКонтакте. Так мало того, ще й вкладаємо реальні гроші в компанії по розкрутці в різноманітних соціальних мережах.
І виходить так, що гонитва за черговий магічної таблеткою - вже тепер в моєму власному салоні краси все по іншому піде, тепер то вже точно 100% нові клієнти так і будуть ломитися в мої двері.
А, ЯК ЗАВЖДИ, НА ВИХІДНІ - БЕЗ думному вкладення грошових коштів НІЯКОГО ОЧІКУВАНОГО НАМИ РЕЗУЛЬТАТУ НІЯК НЕ ПРИНОСЯТЬ.
І починаємо закидати ми всі ці групи, забуваємо геть про вкладені нами раніше в них гроші даремно витрачений дорогоцінний час, залишаючи тільки самотні нагадування про себе в новому і до жаху модному просторі соціальних мереж. А на всі наявні настанови про різні соціальні мережі з гордістю заявляємо - «Це ми все вже робили, воно скоєно не працює!».
Так от не треба повторювати цієї помилки ... здійснено не важливо що ви робили раніше, дуже важливо, як ви це робили. І якщо вам не вдалося з соціальних мереж витягти належної віддачі, то сталося не через те, що всі учасники вашої групи наганяє всього лише через порожні запрошення, що 98% вашої аудиторії не повернення групу після вашого першого запрошення, що група ця ваша оновлювалася лише парочку раз на місяць і то на тему оголошень про чергові акції, а їли хтось з учасників проявляючи свою активність, задаючи вам питання або коментую будь-який запис, відповідь отримував в кращому випадку через тиждень.
Якщо про вас все вище описане, тоді наш вам порада - вступите краще в якусь більш активну групу, наприклад сюди http://vk.com/spb_megaи подивіться, що ж в ній і як відбувається - який саме вони розміщують контент, в якому саме вигляді, як зі своєю аудиторією спілкуються і так далі. А далі все це у себе моделюйте.
Я вкладаю свої гроші і дорогоцінний час в просування свого салону краси в соціальних мережах, а ось кінцевого позитивного результату так і немає!
Насправді це найцікавіша помилка простий тому, що її ретельна діагностика і кінцеве рішення - це як раз і історія цілковитого напрямки по просуванню свого бізнесу саме в соціальних мережах. Однак все ж, давайте з вами коротко пробіжимо по головним моментам.
Помилка №1 - знеособлене ваше спілкування з аудиторією.
Для салонів краси іміджева реклама не працює ... і теж в соціальних мережах. Причому тут Етто більш ніж очевидно. Оскільки ВКонтакте люди один з одним спілкуються - це майже що особистий контакт. І ось салон краси починає оголошувати офіційною мовою про свої акції і послуги - це не те що скоєно не зрозуміло, це просто починає відштовхувати ще більше. Мало того спілкування не повинно бути особистісного характеру (особисте спілкування і звернення до клієнтів вашого салону краси має бути як з найкращим другом), так ще й при цьому необхідно враховувати різні групи користувачів клієнтів. І власне тут вкрай важливо розуміти, хто ж до вас салон краси ходить, скільки років цим людям, які у них пріоритети і інтереси в житті (власне дану інформацію і можна плучілось з соціальних мереж, дивлячись, читаючи і спостерігаючи за своїми потенційними клієнтами на особистих сторінках, форумах і групах), - взагалі, дуже важлива чітка сегментація ваших обрщеній до цільової аудиторії.
У салоні краси не спілкування забезпечує успіх «салон краси - клієнт», а сам керівник салону «майстер - адміністратор - клієнт». Особисте спілкування на перший план виходить.
Для кожної окремої групи спільнот необхідно обов'язково підготувати свої власні матеріали, правильно і грамотно при цьому розставивши акценти згідно з усіма інтересам його учасників.
Помилка №2 - кількісна пряма оцінка показників.
Якщо з сайтом все і так зрозуміло - ми вважаємо число відвідувачів, кількість дзвінків і переходів - то з усіма групами не все так просто як здається. У вас може бути в групі 1 тисячу учасників, а після вступу повернеться з низ всього лише 1-3%. А з іншого боку, група може бути маленькою - всього лише 80 осіб - зате вони всі здатні стати вашими постійними клієнтами.
Власне в соціальних мережах вводиться ще один дуже важливий показник - це сама якість контакту. Саме тут все і побудовано навколо цього поняття.
Помилка №3 - скоєно неправильна кінцева мета всіх рекламних компаній.
Продажі і залучення більше нових клієнтів - ось навіщо ж йдуть салони краси в різні соціальні мережі. Однак парадокс полягає в тому, що власне цього їм і не вдалося досягти. Просто напросто вся рекламна активність зводиться до елементарного впаривание товарів і послуг. У той час як в соціальних мережах, люди просто спілкуватися звикли. Внаслідок чого, найбільш б ефективно було зосередиться на вибудувану довгострокових відносин зі своїми клієнтами, а також створення скасуванням репутації. А нові клієнти та продажу будуть так сказати - природним наслідком даного руху. Так, це більш тривалий процес, однак він дасть вам 100% позитивний результат.
Це звичайно ж не означає, що не можна залучати нових клієнтів через соціальні мережі - і ще як можна. Тільки робити це краще не в лоб, а так скажемо з заходу через фланги - через рекомендації, сарафанне радіо і вже через лояльну до вас цільову аудиторію.
Помилка №4-не регулярні сплески активності.
З попередньої помилки і наступна випливає - найбільш ефективна робота з цільовою аудиторією соціальних мереж вимагає планомірного і постійної уваги. Як тільки вами був перерваний контакт, ви тут же ризикуєте втратити саме те, що до цього було таким непосильною працею напрацьовано. Внаслідок чого 1-2 публікації один раз на місяць - це абсолютно не варіант.
Помилка №5 - робота не на лояльність, а на продажу.
Дана помилка з попередніми перегукується, проте ми хочемо саме на ній зробити акцент.
Ми б порівняли просування салону краси в соціальних мережах з e-mail маркетингом, який націлений на збільшення лояльності вже існуючих у вас клієнтів. Це перш за все орієнтація на збільшення вже наявних у вас клієнтів і активна пропозиція всім користувачам приєднається до ваших спільнот на Facebook і ВКонтакте - точно також як і на своєму власному сайті компанії пропонують покупцям і відвідувачам отримувати свою розсилку. Це і дуже скрупульозна робота над захопливістю контенту. І особливу увагу до таких нюансів, як інформативний заголовок - тизер (перша пара рядків в повідомленні, яка стимулює користувача прочитати його повністю), і заголовки в повідомленнях (по аналої з поміткою в тих же самих розсилках) і визначення самої оптимальної частоти і часу на відправку повідомлень.
Всім удачі!
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!