Власники і директори салонів, коли мова заходить про додаткові продажах, стикаються з такою складністю: як стимулювати співробітників рекомендувати і продавати додаткові послуги і товари? Складно полягає в тому, що зазвичай не вистачає знань щодо того як правильно це робити. Найчастіше можна почути від власника: «Пробували, але не вийшло», «Ми не продавці», «Станемо нав'язувати - распугнем клієнтів».
В результаті процес йде на самоплив, мета не досягається, а додаткові продажі не приносять користі ні клієнту, ні закладу.
Тому варто більш детально розглянути ключові кроки, які потрібні для побудови системи перехресних продажів в салоні краси.
Перш за все, варто сказати, що перехресні продажі діляться на внутрішні і зовнішні.
Внутрішні перехресні продажі - це додавання до основної послуги додаткових продуктів.
Зовнішні продажу на увазі об'єднання в спільній роботі декількох фірм.
Існують три техніки перехресних продажів салону краси:
1. Cross sales:
- будь-яка послуга + кошти для домашнього догляду;
- обгортання + масаж;
- манікюр + педикюр;
- комплексні програми для корекції фігури.
2. Up sales (якщо ви продаєте споживачеві більш дорогий варіант):
- фарбування волосся фарбою за високу ціну, ніж пропонувалося спочатку;
- СПА-манікюр замість класичної технології;
- маска для волосся для домашнього догляду.
3. Over-sales (три товару за ціною трьох, два за ціною одного):
- набір з шампуню, бальзаму, ополіскувача + маска.
Керуючий з достатнім досвідом у салонної сфері прекрасно розуміє наскільки важливі і потрібні перехресні продажі в салоні краси.
Для тих, хто тільки робить перші кроки в цій сфері, варто назвати головні переваги додаткових продажів:
- підвищення доходу;
- зменшення витрат на нові процедури і товари;
- зниження витрат на залучення нових відвідувачів;
- спосіб поліпшення якості асортименту, підвищення лояльності споживача по відношенню до закладу;
- створення нових точок дотику з клієнтом.
Незважаючи на явні і очевидні переваги в багатьох салонах краси додаткові продажу не розвинені або не використовуються. У чому ж причина? Все досить просто - низька кваліфікація керівника або його небажання що-небудь робити, неграмотність. Все це в кінцевому підсумку веде до недостатнього обсягу виручки. Тому потрібно починати з керівника, адже наскільки буде ефективним підприємство залежить саме від нього.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною все необхідне перукарське обладнання , За допомогою якого Ви будете завжди виглядати чудово!