ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Які існують техніки додаткових продажів в салоні краси?

Які існують техніки додаткових продажів в салоні краси?

Какие существуют техники дополнительных продаж в салоне красоты? Власники і директори салонів, коли мова заходить про додаткові продажах, стикаються з такою складністю: як стимулювати співробітників рекомендувати і продавати додаткові послуги і товари? Складно полягає в тому, що зазвичай не вистачає знань щодо того як правильно це робити. Найчастіше можна почути від власника: «Пробували, але не вийшло», «Ми не продавці», «Станемо нав'язувати - распугнем клієнтів».

В результаті процес йде на самоплив, мета не досягається, а додаткові продажі не приносять користі ні клієнту, ні закладу.

Тому варто більш детально розглянути ключові кроки, які потрібні для побудови системи перехресних продажів в салоні краси.

Перш за все, варто сказати, що перехресні продажі діляться на внутрішні і зовнішні.

Внутрішні перехресні продажі - це додавання до основної послуги додаткових продуктів.

Зовнішні продажу на увазі об'єднання в спільній роботі декількох фірм.

Існують три техніки перехресних продажів салону краси:

1. Cross sales:

- будь-яка послуга + кошти для домашнього догляду;

- обгортання + масаж;

- манікюр + педикюр;

- комплексні програми для корекції фігури.

2. Up sales (якщо ви продаєте споживачеві більш дорогий варіант):

- фарбування волосся фарбою за високу ціну, ніж пропонувалося спочатку;

- СПА-манікюр замість класичної технології;

- маска для волосся для домашнього догляду.

3. Over-sales (три товару за ціною трьох, два за ціною одного):

- набір з шампуню, бальзаму, ополіскувача + маска.

Керуючий з достатнім досвідом у салонної сфері прекрасно розуміє наскільки важливі і потрібні перехресні продажі в салоні краси.

Для тих, хто тільки робить перші кроки в цій сфері, варто назвати головні переваги додаткових продажів:

- підвищення доходу;

- зменшення витрат на нові процедури і товари;

- зниження витрат на залучення нових відвідувачів;

- спосіб поліпшення якості асортименту, підвищення лояльності споживача по відношенню до закладу;

- створення нових точок дотику з клієнтом.

Незважаючи на явні і очевидні переваги в багатьох салонах краси додаткові продажу не розвинені або не використовуються. У чому ж причина? Все досить просто - низька кваліфікація керівника або його небажання що-небудь робити, неграмотність. Все це в кінцевому підсумку веде до недостатнього обсягу виручки. Тому потрібно починати з керівника, адже наскільки буде ефективним підприємство залежить саме від нього.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною все необхідне перукарське обладнання , За допомогою якого Ви будете завжди виглядати чудово!

Товари згадані в статті
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_2020_ik
Безкоштовна доставка. Широка палітра кольорів. Кераміка на вибір.
Від 19 866 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
Колір: коричневий, чорний, мідний; Висота 89-104 см; гідравліка;
0 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. IR_jn_3070139
Розмір візка: 95 х 36,5 х 36,5 см; Розмір лотків:...
4 784 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber