ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Якими повинні бути в салоні краси механізми управління персоналом

Какими должны быть в салоне красоты механизмы управления персоналом До традиційних механізмів впливу на персонал салону краси до сих пір є матеріальне заохочення, а так само система бонусів і штрафів, які виражаються в грошовому еквіваленті. Базою матеріального заохочення співробітників є система оцінки роботи персоналу за основними показниками роботи. Система оцінки залежить як від результатів роботи всього персоналу салону краси, так і індивідуально взятого працівника, тобто його внесок в розвиток салону. Така система дає можливість кожному співробітнику важливою складовою частиною механізму дії салону. Персоналу дуже важливо відчувати причетність до спільної справу.

Системи мотивації не завжди узгоджуються між собою, зате такі системи впливу спонукають персонал до якісного виконання своєї роботи. Існують матеріальні та нематеріальні способи заохочення персоналу. Матеріальні способи заохочення це грошові заохочення (премії, бонуси). Матеріальні стимули досить прості і зрозумілі, адже гроші потрібні всім. Нематеріальні способи заохочення є дуже важливою складовою розвитку будь-якого бізнесу, в тому числі салону краси. Якщо матеріальне заохочення досить просто і зрозуміло, то нематеріальне - немає.

На які групи персоналу направлено нематеріальне заохочення? Ви, мабуть, подумаєте, що ще необхідно працівнику, який отримує високу заробітну плату? Йому потрібно ще нематеріальне заохочення! Матеріальне стимулювання в основному розраховане більше на співробітників, які отримують невелику заробітну плату. Такі працівник незадоволені рівнем свого доходу і тому використовують будь-яку можливість підвищення заробітку. Тому часто беруться за додаткову роботу для отримання щомісячних або щоквартальних премій. В результаті робота виконана і співробітники задоволені. Так відбувається з матеріальним заохоченням. Але це ще не означає, що не потрібно нематеріальне заохочувати таких працівників, а й створювати цілу систему нематеріального заохочення не потрібно.

Інша справа з працівниками, які отримують високу заробітну плату. Працівник, який має високу або відповідальну посаду, наділений певними знаннями і навичками. Найчастіше такі люди дуже амбітні і мають високу самооцінку. Свій високий дохід співробітник сприймає як оплату, відповідну виконану ним роботу. Такі працівники можуть змінювати місце роботи, якщо конкуренти запропонують більш вигідну оплату. У деяких випадках такі фахівці починають свій бізнес.

Втрата хорошого фахівця є для салону краси дуже відчутною, ніж звичайного працівника низької кваліфікації. Тому необхідно створювати комфортні умови для працівника подібної кваліфікації. Для нематеріального заохочення фахівця підійдуть такі способи мотивації: «дошка пошани»; привітання з днем народження та іншими святами; нагороди як кращого працівника і т.п.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber