ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Коли є можливість вибору

Коли є можливість вибору

У той час, коли господар салону ще тільки шукає адміністратора, він має велику перевагу - не зробити помилку. Перш за все, необхідно визначити профіль професії «адміністратор» - це набір з досвіду адміністратора і людських характеристик, які необхідні для роботи в салоні. Це комунікабельність, стресостійкість, креативність, вміння працювати в команді, робота з документами, ділові якості. Загальні правила складання профілю:

1) Кожне якість потрібно чітко обумовити. Наприклад, ви повинні чітко сформулювати компетенцію «Комунікабельність».

Комунікабельність це:
• здатність добре і швидко входити в контакт з незнайомими людьми;
• здатність переконати людину
• здатність розташування людини до себе;
• незамкнутість;
• вміння виступати перед аудиторією;
• грамотна і поставлена мова.

2) В профіль майбутнього співробітника необхідно максимально чітко розставити всі пріоритети
3) Важливо не тільки проголошувати компетенцію в профілі, а виміряти їх. Саме перехід на кількісний рівень і відкриє очі господареві салону.

Після того, як ви встановили профіль, приступаємо до інтерв'ю. Не треба мати на увазі під словом інтерв'ю - допит. Інтерв'ю - це навіть не продаж, коли замовчують про недоліки і перебільшують гідності. На інтерв'ю необхідно оцінити кандидата, тому наше інтерв'ю, має нагадувати переговори. Тільки так ми зможемо зрозуміти, чи підходить нам цей кандидат.

Інтерв'ю повинно складатися з декількох етапів:

1) Встановити контакт
2) Розповісти про салон, про вакансії, про красивому бізнесі. Розповісти також про причини такої вакансії як адміністратор. На це ви повинні відвести до 20 хвилин розмови.
3) Безпосереднє інтерв'ю. Запропонуйте кандидату кілька питань і завдань, які він повинен буде вирішити до півтори години.
4) Питання самого кандидата
5) Алгоритм продовження взаємодій.

У нашій статті немає такої можливості передати читачеві конкретні навички цього важливого етапу - прийом на роботу адміністратора. Ви повинні зрозуміти хоча б основні моменти. Правильно встановіть тип референції (внутрішня або зовнішня). Вам необхідно з'ясувати мовні характеристики «процес-результат», «прагнення-уникнення», схожість-відмінність », крім цього, інформацію несе і лінгвістичний аналіз мови.

А тепер скажіть, ви все це зробили, коли приймали на роботу адміністратора?

Деякі адміністратори на це відповідають: «Ну, не звільняти ж його зараз! Ми вже рік працюємо! »

Треба відразу сказати - поліпшення якості роботи адміністратора і збільшення заробітку всього персоналу - це справа не п'яти хвилин, а 1 року.

А зараз задумайтеся, чи потрібно вам починати такий шлях? Може краще продовжувати робити вигляд, що все не так вже й погано?

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber