підвищення виручки
Розглянемо ефективність такої програми на прикладі. Припустимо, що ви вирішили підвищити виручку салону краси. Свою мету слід вивести в відсотки або цифри. Основне завдання - поставити мету в конкретних цифрах і поступово досягати своєї мети. Слід розписати кожну суму по місяцях. Дуже важливо записувати всі свої плани на папері, а не просто тримати їх в голові. Перенісши всі свої ідеї на папір, ви зможете швидше досягти бажаного. Дуже важливо оперувати реальними цифрами, які працівники салону краси зможуть втілити в реальність.
реальні показники
Розберемося докладніше в тому, які показники вважаються реальними, а які переоціненими. Щоб розібратися в показниках, слід застосовувати управлінську комп'ютерну програму. Необхідно виконати аналіз зроблених програмою звітів, щоб отримати такі дані:
• частка постійних клієнтів. Як правило, постійними клієнтами вважаються ті люди, які відвідують ваш салон як мінімум тричі за певний період часу;
• процентне співвідношення фінансів із загальних доходів від постійних клієнтів;
• кількість клієнтів, які прийшли за рекомендаціями;
• середня частота відвідування салону постійними клієнтами;
• найбільш затребувані послуги салону краси;
• середній розмір чека;
• вікова категорія клієнтів;
• втрата клієнтів по салону і певним майстрам.
Як тільки ви проаналізуєте ці дані, ви зможете створити план по досягненню великий виручки. У плані ви також зможете прописати пункт зі зміни існуючої програми лояльності для своїх клієнтів. На цьому етапі вам також допоможе програма. Не можна копіювати приклади програм діяльності, які ви записали на тренінгах. Всі ці дані можуть просто не підійти до вашого салонному бізнесу і опинитися провальними. Вишиковуйте свої дані тільки виходячи з особливостей вашого салону.
Коли ви приймаєте рішення щодо вибору програми лояльності, слід знайти найдієвіші аргументи, які змусять ваших клієнтів чітко аргументувати свій вибір на користь вашого салону краси. Це можуть бути розіграші, призи або знижки.
Знижки та бонуси - це найпоширеніші види програми лояльності. Базова відмінна риса між цими поняттями полягає в тому, що знижка буде прямо залежати від суми чека клієнта. Відповідно, чим більше клієнт витрачає, тим більше він може заощадити. Коли мова йде про бонуси, ми говоримо про індивідуальний підхід до клієнта, так як бонуси накопичуються тільки паралельно з накопиченням історії клієнта.
Проаналізувати купівельну поведінку своїх клієнтів ви можете за допомогою управлінської програми. Використовуйте вище описані рекомендації, щоб вибрати оптимальну програму для управління салоном краси.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!