Власник може відчувати себе спокійно, тільки в тому випадку, коли знає що відбувається в його салоні. Як ви думаєте, хто більше турбуватися про своє дітище? Власник одного великого салону, власник кількох салонів або одного маленького? У багатьох складається хибна думка, ніби маленьким салоном краси простіше управляти. Але це не так.
Якщо штат співробітників невеликий, то пошук заміни пішов майстру ускладнюється. Маленький колектив відрізняється більшою згуртованістю, з одного боку це добре, а з іншого, майстрам простіше умовити адміністратора «не помітити» 1-2 клієнтів. До того ж майстрам куди простіше домовитися з клієнтами про обслуговування на дому.
Ми розглянули кадрові проблеми, але поряд з ними також присутні матеріальні. Наприклад, в маленькому салоні не вдається тримати великий запас продукції, а це значить, що запас продукції може закінчитися в будь-який момент.
Але головна проблема керівника маленького салону складається в його постійній доступності. Тому з будь-яким дрібницею персонал звертається до нього. Таким чином, виходить зовсім не самостійна персонал, адже в будь-який момент можна звернутися до начальника. Керівнику доводиться весь час вирішувати якісь питання, відволікатися на дрібниці, не зважаючи на дійсно важливі питання.
Знайома картина? Згадайте свій стан як керівника, коли ви дізнаєтеся, що один з двох майстрів терміново звільняється? Напевно у вас виникають панічні роздуми щодо того ким же його замінити і як при цьому не упустити клієнтів.
Керівнику також доводитися щотижня підраховувати кількість тих чи інших засобів, турбуватися про ресурс ламп солярію, термін дії сертифіката косметолога і т.п.
Ви змогли дати відповіді на всі питання, присутні в цій статті? Якщо ви відповіли ствердно на всі питання, значить, вас можна назвати менеджером року, з чим власне можна вас привітати.
А якщо ні, тоді вам варто подумати про рішення, які дозволять спростити вам життя і підвищать ефективність управління салоном.
Варто замислитися над тим, що ми живемо в двадцять першому столітті. У наш час комп'ютер став потужним помічником у всіх напрямках діяльності.
Розробники програм не обійшли увагою салонний бізнес. Порівняно недавно була розроблена програма, що дозволяє знати все, що відбувається в салоні, і вміти справлятися з вирішенням виникаючих питань.
Програма дозволяє ефективно управляти персоналом. Більше немає необхідності дізнаватися у косметолога термін закінчення дії сертифіката.
Програма завчасно нагадає вам про це.
Таким чином, ви зможете швидко відправити співробітника на відповідні курси.
У програмі також передбачено ведення клієнтської бази салону. Це потрібно для того щоб проаналізувати вік клієнтів, популярність процедур, частоту відвідування і на основі цього зробити висновки про закупівлю необхідних препаратів, їх кількості, впровадженні нових видів послуг і т.п.
Така програма є незамінною у відстеженні доходів і витрат салону. Ви можете отримувати цю інформацію кожен день, місяць і навіть рік. Наприклад, проглядання витрати, можна встановити, чи відповідає витрата кількості клієнтів, які не обслуговуються клієнти «мимо каси».
Знання доходів і інформації про затребуваність майстрів, дозволяє заохочувати працівників салону, а також розлучитися з тими, хто приносить збитки.
Завдяки комп'ютеру можна виключити можливість виникнення труднощів. Також ви зможете знати, які питання вимагають негайного вирішення, а які можуть почекати.
Завдяки такому нововведенню ви зможете, стати ефективним і успішним менеджером, який буде впевнений у завтрашньому дні.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!