ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Конфлікти в салоні краси

Сучасні клієнти салонів краси стають з кожним днем все вимогливих і вимогливих. Зростання культури і споживання послуг, перш за все, виявляється в критичності по відношенню до якості здійснюваної послуги, а також супутнього сервісу. Якщо клієнт залишається незадоволеним якістю обслуговування або сервісу, то він швидко поміняє ваш салон на більш вигідний для нього, в якому пропонуються аналогічні послуги, тільки виконані на більш високому рівні. Дефіциту товару і послуг, сьогодні в світі не існує. Існує дефіцит покупців і організації здійснюють конкуренцію між собою за їх гаманець і прихильність.

Якщо клієнт не отримує очікуваний результат сервісу і рівень обслуговування, то це може спровокувати конфліктну ситуацію в салоні. Адміністратори можуть пояснювати це поганим настроєм клієнта, і його бажаємо самоствердитися за рахунок фахівця. Практика показує, що 90% випадків конфліктних ситуацій в салоні провокують співробітники салону.

Причини виникнень конфліктних ситуацій в салонах краси:

1. Клієнт незадоволений якістю послуг. Претензія клієнта може бути об'єктивною і суб'єктивною. Практично всі сучасні керівники салонів і фахівці прекрасно розуміють, що якість послуг - це найбільш измеримая характеристика. Висока конкуренція на ринку краси дає про себе знати. Дуже швидко неякісні послуги в салоні підмочують їх репутацію, в результаті чого салон може залишитися без клієнтської бази.
2. Клієнт незадоволений рівнем сервісу. Своїх конкурентів можна обійти, але тільки в тому випадку, якщо ви виграєте гонку за клієнта і за сервіс. Серед великої кількості салонів, які практично всі послуги подають однакової якості і за однакову ціну за послугу, клієнт вибирає той, який для нього більше відповідає. Тобто, там він отримає комфорт, затишок, якість послуги, залишиться задоволеним не тільки послугою, але і часом, який він витратив на перебування в салоні.

Всім знайомі ситуації, які можуть спонукати неприємні емоції у клієнта.

1. Не надана послуга. Не існує допустимого часу очікування клієнтом майстри. Оформивши завчасно запис на процедуру, клієнт розраховує на що то, і цінує свій час, чекаючи отримати послугу в призначений час.
2. Відсутність сервісу. У салоні клієнта не правильно зустріли, не запропонували йому зняти верхній одяг, що не провели до майстра або його взагалі не надали і т.д.
3. Загальна атмосфера в салоні, відсутність відчуття комфорту і затишку, неприємні запахи, розмови персоналу на особисті теми.
4. Фамільярне ставлення до клієнта, або його повне ігнорування.
5. Оголошена ціна на послугу стала несподіванкою для клієнта. Клієнт подзвонив в салон завчасно, отримав повну інформацію про послугу, дізнався її вартість, але після надання такої послуги, йому називають інші цифри.
6. Низький рівень консультації майстра. Така ситуація в слонах досить типова. Ні майстер, ні адміністратор не повністю ознайомлений послугою або товаром, який призначений для догляду в домашніх умовах. Невміння правильно підлаштуватися під потреби і інтереси клієнта підривають авторитет салону, що в результаті призводить до недовіри клієнтів.
7. Не акуратні і не істие приміщення салону краси.
8. Індивідуальний бар'єр в спілкуванні.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber