Зараз ми з вами розглянемо, за якими критеріями необхідно оцінювати наших конкурентів:
- який рівень у салону-конкурента? Існує, скажімо, три сформованих більш менш, рівня. Це ВІП, бізнес, економ. Дізнавшись, який рівень у ваших конкурентів, вам простіше дізнатися яких клієнтів обслуговує даний салон. Може статися й таке, що він вам взагалі не конкурент, як вам могло здатися по вивісці.
- перелік послуг, напрям діяльності. Через нашого недоробленого законодавства, у засновника і споживача послуг салону, не існує правильного розуміння, що це насправді - салон краси? Чим він повинен відрізнятися від нігтьового салону або простий перукарні. Тому, перш потрібно з'ясувати, чим саме займається ваш конкурентний салон, і які послуги в ньому надають клієнтам.
- імідж салону. Кожен салон має свій імідж, про який розповідають його ж клієнти. Але, щоб правильно зрозуміти все, вам потрібно самостійно зібрати всю інформацію.
- таємний покупець - маркетинговий хід, який дозволяє оцінити сервіс і якість послуг. В цьому випадку, вам потрібно їм стати і відвідати салон конкурентів під виглядом клієнта, краще під виглядом «важкого клієнта». Таким чином, вам вдасться розглянути всі проблеми, які криються під милою посмішкою важливого адміністратора. Спробуйте навіть нахамити.
- оцінка об'єкта в цілому. Важливий момент в даному випадку - розташування салону, дизайн, вентиляція, логістика переміщення клієнтів по салону, внутріплановое рішення, зовнішній вигляд співробітників, парковка, реклама і т.д.
Шановні директора салонів краси, завжди пам'ятайте, що на ринку ви не одинак, тому завжди будьте пильними, і уважно спостерігайте за тим, що відбувається за красивими стінами вашого салону.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!