Причини наскочила кризи лежать завжди на поверхні ...
Давайте наведемо опис цілком стандартною ситуації:
1. Як відомо всі виробники, прикладаючи масу зусиль, намагаються втюхати салонам, а також фахівцям максимальну кількість пропонованої продукції, обіцяють знижки за придбаний обсяг.
2. Велика частина салонів все ж «ведеться» на запропоновані знижки і виробляють закупівлі. В результаті цього полки в салоні ломляться від даної продукції, але ось що їм з нею робити і куди застосовувати ніхто, же не пояснив. Дві процедури з кожним препаратом - це весь максимум інформації, який вам видав Постачальник.
3. Дана перевантаженість впливає сильно на ціну кінцевих послуг. Через це приблизно на сорок відсотків кінцеві послуги стають набагато дорожче на рівному місці. І це через те, що вже були вкладені гроші.
4. Фахівці, в тому числі і салони, починають розхвалювати з ебя по максимуму. При цьому не розширюють спектр і поліпшення якості на пропоновані послуги. І не дають інформування Клієнта про те, чого нового вони могли навчитися.
5. В даній ситуації вкладений капітал починає втрачати свою головну властивість - оборотність. І при цьому ціновий ресурс ростуть і далі.
6. Клієнт починає просто відмовляється переплачувати за описану вище схему.
7. В результаті фахівці та салони також починають проводити масу акцій і знижок, тим самим знижують ціну.
8. Ціни і як і раніше залишаються високими, і їм доводиться дуже довго чекати хоч одного клієнта. Так як клієнт як не знав, так і не знає і тепер про них.
9. Салони повинні вимагати великих знижок від постачальників.
10. Постачальники замість виправлення першого пункту, де сталася вже помилка - все повторюють заново. І при цьому криза тільки значно посилюється.
В результаті ми маємо:
Постачальник стає на грань банкрутства. Починає замислюватися про запуск нового продукту, після чого він повністю втрачає самостійність, і все інвестиційні ресурси вже не належать йому одному.
Салон стає на грань банкрутства - величезна кількість зв'язаного капіталу, який не може відразу вийти з даного бізнесу.
Клієнт не отримав підвищення якості пропонованих послуг. Клієнт зовсім не знав, що можуть йому надати - так і до сих пір не знає.
У гонитві за знижками все просто забули про головне, «про створення цілісності пропонованих послуг з продуктами для них».
Що ж означає ЗНИЖКА?
Знижка - це коли вам в обличчя продавець каже: «Я повний ідіот, що просто не знаю, як запропонувати той чи інший продукт або ж послугу. При цьому готовий віддати від 40% до 80% чистого прибутку - тільки заберіть цей продукт ».
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!