ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Кризи в житті салонів краси.

Кризи в житті салонів краси.

srednij-po-tjazhesti-krizis-2.jpg Прибуток і період окупності - це основні показники фінансової діяльності салону краси.

На формування цих показник впливає безліч факторів. Всі хто працює в цьому бізнесі або пов'язаний з ним, прекрасно знають, що салонний бізнес піддається спадів. Ці спади можуть бути викликані сезонністю, станом економіки, тенденціями ринку, модою, конкурентами. Людський фактор дуже впливає на ситуацію в салонному бізнесі. На фінансові показники салону надає потужний вплив внутрішнє середовище салону краси. До показників внутрішнього середовища належить: господарська діяльність, маркетинг, психологічний клімат в салоні.

Фінансові показники діяльності салону краси можуть змінюватися під впливом безлічі факторів. Головне завдання керівника полягає в правильній і своєчасній реакції на ці зміни. Без грамотного управління змінами, прибуток буде падати. В кінцевому підсумку це призводить до кризової ситуації на підприємстві.

У цій статті ми хочемо поділитися інформацією щодо того як розпізнати небезпечну ситуацію для салону краси і уникнути її. Ми також хочемо запропонувати дії, які необхідно зробити, щоб вийти з кризової ситуації і збільшити прибуток.

Насамперед, вам необхідно зрозуміти в якому стані перебуває ваше підприємство на даний момент. Точно визначити стадію розвитку салону краси, а також наявні проблеми, які потребують вирішення можна визначити тільки за допомогою якісного аудиту салону краси. Варто звернути увагу на показник щомісячної рентабельності і період окупності салону краси. Необхідно встановити чи є відхилення від запланованого показника терміну окупності.

Формула визначення рентабельності:
Витрата / Оборот * 100
Формула визначення прибутковості:
Прибуток / Оборот * 100
Даний показник має дорівнювати або перевищувати 20%.

Показник прибутковості в 20% є нижнім порогом величини прибутковості. Він розраховується на основі статистичних даних для салонів краси.

Щоб було зрозуміліше, розглянемо період окупності салону краси на прикладі.

Коли складається бізнес-план підприємства, в ньому вказується прогнозований період окупності та сума потрібних капіталовкладень.

Наприклад, сума капітальних вкладень становитиме 100 тис. Доларів, а період окупності 2 роки. Щоб період повернення інвестицій дорівнював запланованим двох років, на місяць салон повинен приносити 4,16 тис. Доларів прибутку. Оборот має дорівнювати 20,83 тис. У.о. відповідно до формули (4,16 тис.у.о. * 100% / 20%).

Варто звернути увагу на співвідношення капітальних інвестицій до обороту воно має дорівнювати пропорції 5: 1.

Ми представили спрощений варіант розрахунку. У реальному житті здійснити його досить складно. Для цього необхідно брати до уваги перші кілька місяців роботи салону. Адже перший час існування салону передбачає пошук клієнтів, активної рекламної кампанії, до того ж можуть знадобитися додаткові капітальні вкладення. Салон може перебувати на стадії становлення до півроку. Для цього періоду характерним є мінімальний дохід. По закінченню цього періоду доходи, як правило, починають зростати, досягається точка беззбитковості, робочі потужності салону поступово завантажуються.

Грамотно складений бізнес-план дозволяє відстежувати зміни між щомісячної прибутком і періодом окупності салону краси.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber