Зона продажів в салоні краси є вітрини, які розташовуються біля стійки рецепції і кабінетах майстрів. Продажі в салоні краси залежать від уявлення товару на вітрині, а також зручності клієнта під час перебування поблизу с вітриною.
Комплекс заходів щодо збільшення обсягу продажів передбачає:
- оптимальний розподіл простору полиць;
поверніться розподіл товарів за популярністю;
- реклама.
вітрина - це місце, яке покликане вигідно надавати товар, щоб його купили. Не менш важлива функціональність вітрини, щоб вона могла вмістити оптимальну кількість товару. Як правило, постачальники косметичних засобів пропонують вітрини власного виробництва. Купувати такі вітрини доречно тільки в тому випадку якщо вони органічно впишуться в інтер'єр салону краси.
Вибираючи вітрину необхідно враховувати деякі важливі деталі. Зверніть увагу, що джерела освітлення не повинні розташовуватися в безпосередній близькості до полиць з товарами.
В іншому випадку яскраве світло може привести до псування дорогої косметики.
Майстер повинен допомогти клієнту і продемонструвати, що цікавить його товар.
Коли клієнт підходить до вітрини, в очі спочатку кидаються ті товари, які розташовуються на рівні очей. Тому на цій поличці має сенс розмістити найбільш популярні засоби дорогих ексклюзивних марок. Також є інший хід - розмістити на полиці, товари з терміном придатності, який підходить до завершення, або новинки.
Якщо вітрина має полки вище 180 см, ви можете їх прикрасити рекламними плакатами і декоративними елементами.
Не ставте на нижні полиці дорогі товари. Нижні полиці краще зробити закритими і зберігати на них запас продукції.
При викладенні товарів необхідно враховувати розмір, колір упаковки, тип і призначення коштів.
У клієнта не повинно виникати труднощів в пошуку потрібного товару. Наприклад, косметичні засоби доречно розміщувати за типом і станом шкіри.
Дизайн вітрини, поєднання кольорів на упаковці, наявність рекламних матеріалів, все це повинно стимулювати клієнта до прийняття імпульсного бажання про покупку товару. Помаранчевий і червоний колір візуально наближають і збільшують товар, синій і фіолетовий візуально зменшують і віддаляють. Кошти в прозорих упаковках для клієнта є більш привабливими, адже вони дозволяють розглянути вміст.
Музика в зоні продажів повинна бути спокійною. Краще вибрати інструментальну.
Фахівці вважають, що такий звуковий супровід сприяє імпульсних покупок, на які приходиться близько 60% від загального числа покупок. Приємні запахи збільшують продажі. У цій справі головне не переборщити, адже багато людей страждають алергією.
Всі точки продажів слід забезпечити рекламними матеріалами - пробниками, брошурами, листівками, банерами.
Невід'ємною складовою будь-якого товару або продукції є цінник. Він повинен розташовуватися на самому товарі. Він повинен містити первинну інформацію про товар - назва, артикул, країну-виробника, призначення і ціну. Важливо розуміти, що цінник, це не реклама. Тому він не потребує особливого графічному оформленні.
Цінник можна оформити по-різному: довіритися професіоналам або покластися на свій власний смак. Цінник обов'язково повинен розташовуватися на видному місці, поруч з відповідним товаром. Він повинен бути читабельним. Якщо ви відповідально підійдете до оформлення цінників, це дозволить заощадити багато часу адміністратору і майстрам.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!