Стратегія фінансового розвитку є важливою складовою управління будь-якого підприємства, і салон краси в цьому випадку не є винятком. Хто б що не говорив, але бізнес без доходу не має ніякого значення. Коли отримання гарного прибутку є стабільним процесом у підприємства відкриваються можливості для розвитку. Але коли дохід низький, то зовнішня і внутрішня політика дещо ускладнюється. Тому керівник салону краси повинен хоча б поверхово знати що таке фінансовий менеджмент
На думку деяких керівників, спланувати розмір виручки неможливо. Деякі і зовсім вважають що це нерозв'язна задача. У бізнесі практика планування прибутку використовується постійно, причому це є необхідністю. Точну цифру, безумовно, не вдасться спрогнозувати, але визначити тенденції і використовувати їх може кожен керівник. Пам'ятайте, що тільки для поганого керівника все трапляється неожіданно.Чтоби зрозуміти принципи фінансового менеджменту в салоні, варто запропонувати відому схему: прибуток = виручка - витрати.
Витрати не тільки потрібно брати до уваги, але і планувати. Вони поділяються на умовно-змінні і умовно-постійні. До перших відносяться: оплата матеріалів, праці фахівців, до других - всі інші (витрати на оренду приміщення, комуналку, господарські витрати, реклама, управління, податки, витрати на сервіс, навчання та підвищення кваліфікації).
Наступним етапом ставати розрахунок планів по виручці. Це може здатися непростим завданням, але більша частина керівників змогла освоїти цю техніку і проводити фінансове планування доходів.
Насамперед потрібно розрахувати вартість одиниці часу і провести перерахунок всіх фінансових показників. Керівник визначає нормативи, і адаптує їх під специфіку свого підприємства.
Важливим аспектом є розрахунок точки беззбитковості підприємства. Без обчислення цього показника можна зіткнутися з деякими труднощами в веденні фінансової політики. Керівник повинен знати реальне положення справ в тій організації, якою він керує. Розглянутий показник дозволяє визначити, скільки прибутку потрібно отримати, щоб всі витрати окупилися. Цей розрахунок має проводитися для кожного підрозділу.
Можна провести розрахунок показника всіх співробітників, що допоможе створити умови для планування бізнесу.
Далі варто розглянути контроль деяких показників як інструмент фінансового менеджменту в салоні краси:
1. Виручку і поточні витрати варто постійно контролювати. На особливу увагу заслуговують показники, які перевищують витрати за день більше ніж на 20%, і дохід більше ніж на 30%.
2. Перевірку первинної документації можна довірити бухгалтеру, якщо є можливість найняти окремого співробітника, а в разі відсутності такого фахівця це ляже на плечі директора. Роботу адміністратору не варто доручати.
3. Щоденний контроль цих цифр дозволяє бути в курсі того, що відбувається в салоні. Чи вдасться виявити і попередити нецільове використання коштів, їх розкрадання і розтрату.
4. Щодня варто здійснювати контроль за динамікою показників виручки, напрямками, товарам і послугам. Якщо якісь показники зменшуватися, то варто виявити причини і вжити заходів.
5. Значення, які характеризують індивідуальну динаміку майстру, допоможуть встановити факт переведення клієнта додому.
Для вдосконалення фінансового менеджменту в салоні при аналізі результатів необхідно відстежувати показники обороту, прибутку, витрат, складати дохід і витрата, контролювати постійну і змінну ФОП і т.п. Також варто приділити увагу персоналу і встановити фахівців з високою продуктивністю.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!