Як мінімум два рази на рік - восени та після Нового року в салоні краси настає затишшя - замовкають телефони, клієнти не приходять, знижується виручка. Іноді така картина може спостерігатися в літній період.
Чому ж клієнти пропадають? Вересня розпочинається з того, що всі виходять на роботу - молодь йде на навчання, а більш доросла аудиторія - на работу.К того ж літня теплота змінюється на похмуру погоду, з якою приходить також сезонна депресія. Завантаженість на роботі і клопоти вдома не дозволяють приділяти собі достатньо часу, а недолік сонця позбавляє позитивних емоцій. Тому у багатьох пропадає бажання піклується про себе і так губляться клієнти.
Далі мова піде про ключові промахах керівників, які вони допускають в мертвий сезон.
Перша помилка «Великі або незначні знижки»
Дуже часто керівники переглядають порожні журнали, дивляться на НЕ дзвонить телефон, але тим не менш не вживають ніяких дій щоб змінити ситуацію. Є заклади, які пропонують значні знижки досягають 50%, щоб уникнути втрати клієнтів. І це тягне за собою серйозний збиток для салона.Но також бувають випадки, коли пропонуються незначні знижки в розмірі 5-10%, які не стимулюють клієнта відвідати заведеніе.Есть підприємці, які вважають, що правильно віднімати витрати на знижки з грошей фахівців. Таким чином, майстри залишаються незадоволені, адже мало хто залишиться задоволений тим, що йому урізують зарплату.Стоіт розуміти, що ні за яких обставин не можна звалювати тягар знижок на працівників. З персоналом потрібно вибудовувати відносини таким чином, щоб вони були мотивувати на роботу.
Друга помилка «Неправильний відсоток нарахування заробітної плати майстрам»
Розумною ставкою нарахування заробітної плати вважається 20-40% без вирахування витратних матеріалів. Тільки в таких умовах можна отримати прібиль.Довольно часто фахівці отримують відсотки 50,60 і 70%. Це неприпустимо, адже це йде на шкоду салону красу.
Третя помилка «Скорочення асортименту»
У мертвий сезон падає прибутковість, тому багато керівників намагаються знизити витрати. Порядку 60% вирішують це проблему за рахунок зменшення асортименту. Вони вибирають більш вузькі лініек. Чим небезпечна ця стратегія? Якщо зменшується асортимент, тут же падають продажі. В такому випадку відмінно діє правило Парето, згідно з яким 20% товару дає 80% продажів. Тому подібна економія призводить до зниження продажів і фінансових втрат.
Четверта помилка «Настирливість»
Деякі керівники змушують майстрів безперервно обдзвонювати клієнтів і пропонувати їм послуги. Але подібна настирливість дратує багатьох клієнтів, тому вони залишають заклад. Варто пам'ятати, що наполегливість викликає отторженіе.В період спаду активності важливо щоб відносини були рівними, вони зможуть привести до зростання прибутковості.
П'ята помилка «Відсутність якісного сервісу»
Втрата клієнтів відбувається за рахунок відсутності необхідного рівня сервісу. Тільки гідний сервіс забезпечать приплив клієнтів у будь-який час. Плачевно, але далеко не всі заклади б'юті-індустрії здатні похвалитися чудовим сервісом. З цієї причини втрачається достатня частина аудиторії.
Багато що залежить від фахівців на ресепшені. Якщо вони неважливо спілкуються з клієнтами, не можуть запропонувати послуги, не проводять продаж по телефону, відповідно це навряд чи доведеться комусь до душі.
Чим загрожують ці помилки?
1. Різке зниження прибутковості.
2. Негативне ставлення фахівців.
3. Зниження потоку клієнтів.
4. Збільшення витрат.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!